Vliegtuig bagage

Pagina: 1
Acties:
  • 4.435 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tatata
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:42
Ik ben aan het zoeken naar de goedkoopste vlucht naar Curacao. Gevonden op Booking.com met Corendon (932,-).
Bij het boeken staat er:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5vv2RUDvBPod9U_jmlnAyA4qEzM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/giThBhEBjbOzo3bfHHHJrHSf.png?f=user_large

EUR112,- voor een 15KG koffer 8)7

Ik zie op de Corendon website:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3HwvH1KdapiC9mmsJpBDTkxEZfc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iGDKf4iAba0OV6InqWxbhCMs.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xQ76uBq3Wruzi_olp-kFefGD7jk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HdybjhcQwKPzcndqatcgA2eA.png?f=fotoalbum_large

Kan ik nu zonder ruim bagage boeken via Booking.com en voor 32,- 20KG later bijboeken :) Iemand ervaring toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13-05 14:32
Geen ervaring met Corendon maar bijboeken is eigenlijk nooit een probleem. Je hebt uiteindelijk alsnog een reservering/ticket bij Corendon, niet bij booking, alleen via booking.

Er staat ook bij dat je tot 5 uur van te voren kan bij boeken.

Maar het is wel 2x32 EUR, terwijl bij booking het waarschijnlijk is voor heen en terug.
Alsnog duurder natuurlijk, zal wel het verdien model zijn.

T.Net Creality 3D Printer Discord

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:51

Sabbi

je denkt aan mij.

Is het niet sowieso goedkoper om alles direct via corendon.com te boeken?
Was laatst nog in het nieuws:
https://nos.nl/artikel/25...dig-dure-vliegticketsites

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• de Peer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:43

de Peer

under peer review

tatata schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 09:05:

Kan ik nu zonder ruim bagage boeken via Booking.com en voor 32,- 20KG later bijboeken :) Iemand ervaring toevallig?
euh nee? er staat toch helemaal onderaan dat je 75 euro per 20kg moet betalen? Mogelijk zelfs bovenop die 32 euro van jou.

[ Voor 6% gewijzigd door de Peer op 14-03-2025 09:17 ]

20600 Wp, Atlantic Explorer V3, 3x Daikin airco, Opel Ampera-e, VW ID3, Gasloos sinds 2018

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:48
de Peer schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 09:14:
[...]

euh nee? er staat toch helemaal onderaan dat je 75 euro per 20kg moet betalen?
En bovenin staat dat dat tot 5 uur voor vertrek vooraf kan. Pas daarna geld het hogere tarief.

Is het sowieso niet gunstiger om direct bij Corendon te boeken? Dat scheelt weer een tussenpartij bij problemen.

[ Voor 16% gewijzigd door dutchgio op 14-03-2025 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:40

Qwerty-273

Meukposter

Je zal bij de low budget vluchten zelf de extra's er bij op moeten tellen en dat vergelijken met de grotere maatschappijen waar dat er al inzit. Vaak zie ik dat er niet al te veel verschil meer zit (en soms ook wel). Kijk je bijvoorbeeld ook op skyscanner en de doorverwijzingen naar de andere sites (en dan ook in een schone browser bij de maatschappij zelf) en maak je keuze die bij de datums past.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tatata
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:42
Christoxz schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 09:11:
...

Maar het is wel 2x32 EUR, terwijl bij booking het waarschijnlijk is voor heen en terug.
....
Yes correct
Sabbi schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 09:11:
Is het niet sowieso goedkoper om alles direct via corendon.com te boeken?
Was laatst nog in het nieuws:
https://nos.nl/artikel/25...dig-dure-vliegticketsites
Uiteraard gecheckt. Vlucht was 1230,-?
Qwerty-273 schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 09:29:
Je zal bij de low budget vluchten zelf de extra's er bij op moeten tellen en dat vergelijken met de grotere maatschappijen waar dat er al inzit. Vaak zie ik dat er niet al te veel verschil meer zit (en soms ook wel). Kijk je bijvoorbeeld ook op skyscanner en de doorverwijzingen naar de andere sites (en dan ook in een schone browser bij de maatschappij zelf) en maak je keuze die bij de datums past.
Allemaal gedaan. Skyscanner en google flights altijd als eerste stap. Dan verschillende dagen (veel mensen zweren dat dinsdagavond altijg het goedkoopst is) en met andere PC/Mobiel nog rechtstreeks. Booking.com ->Corendon was het goedkoopste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat911
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14-05 14:53
de Peer schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 09:14:
[...]

euh nee? er staat toch helemaal onderaan dat je 75 euro per 20kg moet betalen? Mogelijk zelfs bovenop die 32 euro van jou.
Nee, er staat dat als je vooraf niet hebt bijgeboekt je 75 euro per 20kg moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Peer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:43

de Peer

under peer review

Pat911 schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 10:56:
[...]

Nee, er staat dat als je vooraf niet hebt bijgeboekt je 75 euro per 20kg moet betalen.
ja je hebt gelijk. dus er zijn allerlei scenario's
Vooraf via Booking
Vooraf via Corendon
Vooraf via Corendon minder dan 5u van tevoren.
Ter plekke bij de balie op het vliegveld

20600 Wp, Atlantic Explorer V3, 3x Daikin airco, Opel Ampera-e, VW ID3, Gasloos sinds 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrilly
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 07:43
Bij third party boekingen kan je vaak geen bagage bijboeken tegen het tarief van corendon, en zij kunnen je reservatie ook niet aanpassen.
Alles gaat via de booking tarieven, of de 75€ extra op het vliegveld. Dat is het hele verdienmodel hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer Dean
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 07:30
Geen idee hoe het bij Corendon zit, maar via Skyscanner een ticket geboekt op een van de website waar ze zaken mee doen. Was 112 euro voor een ingecheckte bagage (enkele reis) van Amsterdam naar Kopenhagen. Gister toevallig ingelogd bij SAS zelf, daar kon ik het toevoegen voor €30 enkele reis.

Ik zou zonder boeken, kijken of je bij Corendon kan inloggen en toevoegen meteen erna en anders toch maar de absurde dure optie kiezen. Succes!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:43
Ik zie mensen op vliegvelden met gigantische koffers en dan kijk ik naar mijn eigen handbagage-koffertje (en rugzak, die onder de stoel past) waar gewoon alles in past voor 2 weken vakantie, inclusief laptop en dubbel uitgevoerde medicatie. Wat stoppen mensen daar toch allemaal in? En wat willen mensen mee op vakantie wat 2x112=224 (die koffer moet ook terug) euro waard is? Laat al die rommel thuis en ga gewoon genieten van je vakantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 06:53

Accretion

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

PhilipsFan schreef op zondag 16 maart 2025 @ 00:20:
Ik zie mensen op vliegvelden met gigantische koffers en dan kijk ik naar mijn eigen handbagage-koffertje (en rugzak, die onder de stoel past) waar gewoon alles in past voor 2 weken vakantie, inclusief laptop en dubbel uitgevoerde medicatie. Wat stoppen mensen daar toch allemaal in? En wat willen mensen mee op vakantie wat 2x112=224 (die koffer moet ook terug) euro waard is? Laat al die rommel thuis en ga gewoon genieten van je vakantie!
M'n vriendin neemt altijd verschillende outfits mee zodat ze op locatie kan beslissen wat ze aan doet...

Wat mij betreft, als je al een spijkerbroek aan hebt, hoef je maar een reserve mee te nemen.

Het scheelt ook of je naar een hotel gaat waar je handdoeken krijgt of iets waarbij je zelf handdoeken mee moet nemen.

En als je veel gaat wandelen, wil je wellicht een tweede paar schoenen (dan kun je qua indeling van de koffer beter wandelschoenen aan in het vliegtuig en sneakers in de koffer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borgdaville
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:26
Iets met vrouwen, ik kan ook prima uit de voeten met alleen rugzak en goede hand bagage. De overige 3 dames nemen nog mee, 4x grote koffer, 3x hand bagage koffer en 3 handtassen/rugzakken. Meerdere outfits me bijpassende schoenen, en niet te vergeten ruimte voor wat er geshopped gaat worden.

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Tja da's leuk voor jou maar mijn duikspullen hebben toch echt een flinke koffer nodig. :+

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-05 15:30
Uit nieuwsgierigheid, voor degenen die weinig kleding meenemen, wassen jullie je kleding ook op locatie? Ik neem altijd een tube reiswasmiddel mee, zodat ik na een paar dagen shirts en ondergoed kan wassen, om te hergebruiken. Scheelt ook in bagage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:04
segil schreef op zondag 16 maart 2025 @ 10:05:
Uit nieuwsgierigheid, voor degenen die weinig kleding meenemen, wassen jullie je kleding ook op locatie? Ik neem altijd een tube reiswasmiddel mee, zodat ik na een paar dagen shirts en ondergoed kan wassen, om te hergebruiken. Scheelt ook in bagage.
Zeker! Was vorig jaar in Griekenland en een poos terug in Curaçao en daar is het zo warm, dat je kleren enorm snel buiten drogen. Even met was sop (shampoo werkt ook prima) in het bad en buiten hangen op een hangertje. Vaak is het vooral stof wat op je kleren gaat zitten. En dat beetje zweet gaat er ook prima uit.

Daarnaast blijken mensen ook altijd te vergeten dat je op locatie ook prima dingen kan kopen. Vooral zaken die zwaar en ruimte in nemen (fles shampoo) kan je prima op locatie kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:23

Superkiwi

Hoi doei

chrisborst schreef op zondag 16 maart 2025 @ 10:18:
[...]

Zeker! Was vorig jaar in Griekenland en een poos terug in Curaçao en daar is het zo warm, dat je kleren enorm snel buiten drogen.
offtopic:
Afgelopen september op Curacao geweest en mijn kleding/handdoek waren door de hoge vochtigheid aldaar niet binnen 24 uur droog, zelfs niet als ze maar een beetje nat waren. Vorige week op Kaapverdië geweest en daar droogde alles binnen één nacht; de lucht is daar met de NO-passaat vanaf het Afrikaans continent aanzienlijk droger.
Het grote verschil in vochtigheid was ook duidelijk merkbaar in wel zweten (Curacao) en niet zweten (Kaapverdië), bij dezelfde mate van inspanning.

[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 16-03-2025 10:41 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-05 19:43
Ik vind dat ook zo mooi altijd, verbaas mij er iedere keer weer over.. wij zijn meerdere maanden door Azië wezen reizen vorig jaar. Een M en L koffer mee voor onszelf, plus de bagage van 2 kinderen erin. En dan ben je langere tijd weg en alsnog hadden we ruimte over en zaten we met langere broeken of een trui (die je nooit nodig hebt maar toch). Soms stonden oudere stelletjes daar dan met 2 joekels van koffers dat je echt denkt: wtf zou die allemaal in godsnaam meenemen? Een hele koffieplantage ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunderNerd
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-05 14:37
Ik reis veel (werk), en prop alles per definitie in mijn handbagage. Geen gedoe met spullen kwijtraken, wachten op koffers, of extra kosten. Elk (fatsoenlijk) hotel biedt vandaag de dag een was service aan, en anders haal je campingwasmiddel.
meer dan 5 shirts heb je echt niet nodig, en per persoon kan je een goede koffer mee nemen (onder het mom van "handbagage"). Ligt reizen heeft extreem veel voordelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelcootjuh
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:44
Heb ook vaker gehad via een 3rd party booking, dat ik dacht; ik boek de koffer later wel bij via de maatschappij. Maar dat feest ging niet door. Ik kon via de maatschappij enkel de details zien enzo, maar geen bagge bijkopen. Dat kon enkel via de partij waar ik het ticket had gekocht. Dus kijk zeker naar de totaal prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:37

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

TunderNerd schreef op zondag 16 maart 2025 @ 13:00:
Ik reis veel (werk), en prop alles per definitie in mijn handbagage. Geen gedoe met spullen kwijtraken, wachten op koffers, of extra kosten. Elk (fatsoenlijk) hotel biedt vandaag de dag een was service aan, en anders haal je campingwasmiddel.
meer dan 5 shirts heb je echt niet nodig, en per persoon kan je een goede koffer mee nemen (onder het mom van "handbagage"). Ligt reizen heeft extreem veel voordelen!
Absoluut kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst ruimbaggage ergens meenam, zelfs de dekstop computer voor m'n oudste is onder de stoel voor me meegegaan :+ , maar dat is een andere discussie. We weten niet waarom TS ruimbaggage nodig heeft, maar dat heeft hij, en hij is op zoek naar voordeligste manier om het te regelen.

Bij gebrek aan ervaring met ruimbaggage icm vluchten waar het niet inbegrepen is, slechts een stukje ervaringen mbt 3rd party boekingen: bezint eer ge begint :o

Meestal gaat het goed en heb je een marginaal goedkoper ticket. Maar als dingen de mist in gaan kun je tussen wal en schip beladen. Ik had een keer een retour met KLM van Schiphol naar Helsinki geboekt via Budgetair. Vier maanden voor ik zou vliegen kreeg ik rechtstreeks van KLM melding dat de vlucht gewijzigd was - lees dat mijn specifieke vlucht geannuleerd was en ik op een eerdere vlucht dezelfde dag geboekt was. Dat kwam slecht uit, want ik zou niet zo vroeg op het vliegveld kunnen zijn. Er waren nog twee latere vluchten dezelfde dag die op dat moment zowaar goedkoper waren. Dus contact opgenomen met KLM: als ik rechtstreeks bij hen geboekt had, zou ik zonder problemen - en meerkosten - op de latere vlucht gezet kunnen worden, maar omdat het via derden was gegaan moest ik het via Budgetair regelen. Deel van hun verdienmodel is dat je je blauw moet betalen voor alle wijzigingen en inderdaad: zij gaven aan dat *zij* niets gewijzigd hadden, dus dat als ik wilde wijzigen ik zowel 'administratiekosten' als verschil in prijs (bij hen was de latere vlucht itt bij KLM duurder) zou moeten bijbetalen, wat op meer dan EUR 100 zou neerkomen. Ik heb m'n plannen in Finland maar gewijzigd - en besloten nooit meer via Budgetair (of als het enigszins kan andere derde partijen) te boeken :(

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joesv
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
tatata schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 09:05:

Ik zou het controleren bij Corendon of je bagage bij kan boeken voor die tarieven als je je ticket via Booking geboekt hebt.
Snacks :D . Met sommige airlines krijg je sowieso 25 kg bij een boeking, dus het kost niet perse extra geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joesv
  • Niet online
dion_b schreef op zondag 16 maart 2025 @ 20:55:
[...]
(of als het enigszins kan andere derde partijen) te boeken :(
Het is over het algemeen verstandiger om direct te boeken idd, als er ook maar iets is moet de vluchtmaatschappij je helpen, mocht je via een 3rd party boeken moet je het daar maar zien te regelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valorian
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:28
er zijn natuurlijk zat redenen te verzinnen waarom je veel baggage nodig kan hebben :) .. niet iedereen gaat op vakantie twee weken aan het strand zitten. Ik ben meerdere keren met 30kg ruimbaggage baar de andere kant van wereld gevlogen. Daar zaten dan onder andere ijsbijlen en andere klimmateriaal, en schoenen en campinggear voor 6000m+ alpineterrein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05:49
Ik haak even in onder dit topic.

Momenteel in Kathmandu, wil eventueel een Thanka, kopen deze is op canvas geschilderd en kan worden opgerold en wordt dan in een stevige koker verpakt. Afmeting 120cm lang doorsnede 20cm.

Optie 1 vanuit Kathmandu laten versturen door DHL/FedEx, etcetera naar huis. Geen ervaring met opsturen vanuit dit soort landen.

Optie 2 meenemen in het vliegtuig, ik vlieg naar Delhi, blijf daar 1 nacht en dan naar Amsterdam.
Heb geen ervaring met het meenemen van dit soort afmetingen in een vliegtuig, valt dit onder
odd size baggage?

Vlieg terug met air India hebben een niet echt goede reputatie, nog al chaotisch. Als ik op voorhand 100% zeker weet dat ik hem bij mijn handbagage mag houden dan is dat het mooiste. Ik heb trouwens sowieso alleen 1 stuks handbagage bij me.

Wat is wijsheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:16
De airline bellen en vragen. Sowieso lijkt mij dat onder 'odd sized baggage' vallen want het past niet in de mal voor de handbagage. Dus vraag na of het kan, wat het kost en wat je ervoor moet doen om het in het vliegtuig mee te nemen. Grote kans dat ze je laten bijbetalen voor een extra stuk handbagage, dan kan je dat naast de kosten van versturen leggen en wordt je keuze misschien makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joesv
  • Niet online
ramrodwillem schreef op donderdag 3 april 2025 @ 07:24:
Optie 1 vanuit Kathmandu laten versturen door DHL/FedEx, etcetera naar huis. Geen ervaring met opsturen vanuit dit soort landen.
Let hierbij op dat je in NL btw over het product, de zending en de verzekering moet betalen. Wanneer je het bij je hebt, is het onder de 430 euro (totaal) belastingvrij, bij een hoger totaalhoeveelheid moet je betalen.
Optie 2 meenemen in het vliegtuig, ik vlieg naar Delhi, blijf daar 1 nacht en dan naar Amsterdam.
Heb geen ervaring met het meenemen van dit soort afmetingen in een vliegtuig, valt dit onder
odd size baggage?
Kans is aanwezig. Nu heb je geluk dat het theoretisch binnen je allowance valt bij Air India. Of ze je het laten inchecken als normale bagage is niet gegarandeerd.
Vlieg terug met air India hebben een niet echt goede reputatie, nog al chaotisch. Als ik op voorhand 100% zeker weet dat ik hem bij mijn handbagage mag houden dan is dat het mooiste. Ik heb trouwens sowieso alleen 1 stuks handbagage bij me.

Wat is wijsheid?
Dit zal sowieso niet als handbagage geaccepteerd worden.

Het beste is om, zoals @Archer_VC10 ook al heeft genoemd, de maatschappij te bellen (of chatten oid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik ben fan van 'dutchflyguys' zij bieden vaak (last minute) vluchten aan voor minimaal tarief (nyc 280) dan is extra betalen voor koffer prima te doen.

via die pagina vind ik herhaaldelijk 'goedkope' vluchten naar ABC

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:37

FreakNL

Well do ya punk?

Joesv schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 01:34:
[...]

Let hierbij op dat je in NL btw over het product, de zending en de verzekering moet betalen. Wanneer je het bij je hebt, is het onder de 430 euro (totaal) belastingvrij, bij een hoger totaalhoeveelheid moet je betalen.

[...]

Kans is aanwezig. Nu heb je geluk dat het theoretisch binnen je allowance valt bij Air India. Of ze je het laten inchecken als normale bagage is niet gegarandeerd.

[...]

Het beste is om, zoals @Archer_VC10 ook al heeft genoemd, de maatschappij te bellen (of chatten oid).
Heb meerdere keren zo’n koker gezien. Gewoon boven op de koffers in de overhead. 120cm is niet veel… Past evt ook onder de stoel…

Zou het wel bespreken vantevoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:40

Qwerty-273

Meukposter

Joesv schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 01:34:
Ik zie inderdaad zoals FreakNL ook al opmerkte vaak genoeg mensen een lange koker als handbagage in de bakken boven je hoofd leggen. Zelf vlieg ik ook vaak genoeg met een paraplu (niet opvouwbaar/inklapbaar) die een stuk langer is dan de gegeven afmetingen van handbagage (wel dunner dan een koker). Ook al zit er een metalen punt aan (niet scherp, maar ik heb nog nooit iemand specifiek naar de punt zien kijken), hij mag tot nu toe gewoon elke keer mee in het vliegtuig (15+ keer tot zo ver binnen Europa - en ja dat is niet het Zuiden want dan heb je die niet nodig :D).

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• logix147
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 13-05 23:55
segil schreef op zondag 16 maart 2025 @ 10:05:
Bijna alles wat ik meeneem is merino wol - ik begin dacht ik ook dat 150-200 per trui/broek/vest en 100-150 voor een shirt 'duur' was, maar weegt niets, gaat zeker niet stinken, zowel in +30 als -20 werkt het gewoon en droogt imho snel als het toch een keer gewassen word.

Ik was niet heel vaak spullen uit omdat ik vaak exact 'passend' mijn spullen erin krijg.
//
Verder boek ik mijn bagage vaak gewoon bij de vlucht. Vroeger kwam ik nog vlucht+hotel los goedkoper tegen, anno 2025 valt dat meer en meer tegen vs de 'pakketreis' bij de prijsvechters eruit te vissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:48

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik gooi deze dicht, ik zie dat @ramrodwillem aan crossposten doet. In het andere topic past het ook prima :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.