Weet iemand wanneer deze precies uitkomt. Ik las in een intertoys boekje in september.
Dit spel gaat namelijk weer vet roeleren
Dit spel gaat namelijk weer vet roeleren
Ik had die hele Yuri's Revenge intro gedowned van westwood. 51.4 mb. Mpeg kwaliteit maar vet strak !Op zaterdag 15 september 2001 22:25 schreef Blue-eagle het volgende:
Moet je die filmpjes eens bekijken op de site, welke ik zo niet uit m`n kop ken
Die zijn mooi!
dikzak
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Verwijderd
Jup, maar Yuri heeft een compleet nieuw leger, lijkt me errug vet.Op zondag 16 september 2001 18:55 schreef Lord Daemon het volgende:
Het is toch een expansion?
Verwijderd
nee hoor. EA heeft dat ontkend.Op zondag 16 september 2001 18:57 schreef webkabouter het volgende:
omdat het een expansion pack is voor RA2enne volgens mij is ie gecanceld of in ieder geval uitgesteld wegens de WTC instorten
Verwijderd
10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput
Verwijderd
Lamer :r:rOp zondag 16 september 2001 19:44 schreef Robinski het volgende:
Er komt vast wel een RA3 , Terroristen tegen VS of zo iets?
* Robinski leeft heel erg mee met die mensen in de VS
Wat is daar nou weer stom aan?Op zondag 16 september 2001 22:30 schreef gvrdoezie het volgende:
[..]
Lamer :r:r
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Nothing to see here
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Verwijderd
Thy will see the light...
Nothing to see here
Verwijderd
dikzak
Verwijderd
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
nee.Op zondag 23 september 2001 11:10 schreef Mage het volgende:
Kun je nu ook in een hogere schermresolutie spelen dan 1024x768?
Heb je misschien een hint :):):) waar die staat????Op zondag 23 september 2001 13:38 schreef KillerHVO het volgende:
ik heb 'm al (XFer) (www.isonews.com)
Nothing to see here
Verwijderd
Jawel, net als bij de reguliere RA2, de ini file aanpassen (voor Yuri is dat dus niet ra2.ini, maar de andere ini). Waar daar nu 1024 / 768 staat, gewoon vervangen door je eigen instellingenOp zondag 23 september 2001 11:10 schreef Mage het volgende:
Kun je nu ook in een hogere schermresolutie spelen dan 1024x768?
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Verwijderd
Even een brutaal vraagje :): Moet jij niet op school zitten of zo? Jah, ik heb me ziek gemeld...Op dinsdag 25 september 2001 11:37 schreef Timocos het volgende:
Ik heb hem al en hij roellllllt zwaar vooral da nieuwe leger van YuriAlleen ik snap totaal nie da hij bij sommige andere zo langzaam is
![]()
Maarre ik ga verder spelen mzzls
Verwijderd
Ik weet het, maar toch heb ik hem nu ook, en hij is gaafOp zaterdag 22 september 2001 11:17 schreef bas_konings het volgende:
Lijkt me sterk dat jullie de final hebben,
Copy pastje van de Westwood site:
Yuri's Revenge Update!
Posted Friday, September 21, 2001
This isn't exactly the most important news in the world at the moment, but you might be curious about when Yuri's Revenge is hitting the shelves. We've been buffing and waxing Yuri's bald head for a few weeks now and he'll be ready to make his appearance in stores on October 12, though a few stores might get be a day or so earlier depending on when the trucks show up.
Verwijderd
Hij zou eerst vandaag uitkomen. maar de boxart moet opnieuw gedaan worden. Hij is dus al heel lang gold.Op zaterdag 22 september 2001 11:17 schreef bas_konings het volgende:
Lijkt me sterk dat jullie de final hebben,
Copy pastje van de Westwood site:
Yuri's Revenge Update!
Posted Friday, September 21, 2001
This isn't exactly the most important news in the world at the moment, but you might be curious about when Yuri's Revenge is hitting the shelves. We've been buffing and waxing Yuri's bald head for a few weeks now and he'll be ready to make his appearance in stores on October 12, though a few stores might get be a day or so earlier depending on when the trucks show up.
Verwijderd
Verwijderd
dikzak
Verwijderd
Verwijderd
Die lange laadtijden zijn volgens mij niet normaal, ik heb er namelijk geen last van,(heb ook een ISO), hij is binnen een paar seconden geladen.Op maandag 22 oktober 2001 22:41 schreef Oltje3 het volgende:
Echt leuk spel. Alleen echt klote van die lange laadtijden. Ik heb alle shit al uitgezet. Duurt echt lang.
Wanneer zal die patch uitkomen ?
Verwijderd
Zoals inmiddels in andere posts ook te lezen valt: stop je Yuri-cd in je eerste cd-drive, en RA2-cd's in je overige drives, en Yuri zal met normale laadtijden spelen. Klote-workaround, maar het volstaat tot de patch er is. Westwood schijnt er vanaf te weten.Op maandag 22 oktober 2001 22:41 schreef Oltje3 het volgende:
Echt leuk spel. Alleen echt klote van die lange laadtijden. Ik heb alle shit al uitgezet. Duurt echt lang.
Wanneer zal die patch uitkomen ?
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq