ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
@JumpStart Technisch gezien klopte het wel, want je kon 'm op dat moment bij die shop (ik noem even niet welke) ook daadwerkelijk voor die prijs bestellen
Geen idee waarom ze dat op deze manier doen overigens, zagen we bij de RTX 50xx serie ook. Maar die waren nog sneller uitverkocht of uberhaupt niet verkrijgbaar, dus is minder opgevallen.
Anyhow, ik heb de prijs uit deze grafiek verwijderd, bij het om een verkeerde actuele prijs van weer een andere shop, maar ook geen voorraad had. Dus die prijsvermelding heb ik weggehaald uit de prijslijst en ook hier geschiedvervalsing in de grafiek toegepast. Er zit caching op de prijsgrafieken, ik meen maximaal een kwartier, dus dan zou het weer moeten kloppen.
Ik ga ook even de andere kaarten langs, kijken of daar correcties nodig zijn
Dat viel mee, had er nog 2 gevonden
Anyhow, ik heb de prijs uit deze grafiek verwijderd, bij het om een verkeerde actuele prijs van weer een andere shop, maar ook geen voorraad had. Dus die prijsvermelding heb ik weggehaald uit de prijslijst en ook hier geschiedvervalsing in de grafiek toegepast. Er zit caching op de prijsgrafieken, ik meen maximaal een kwartier, dus dan zou het weer moeten kloppen.
Ik ga ook even de andere kaarten langs, kijken of daar correcties nodig zijn
Merci!
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Dit topic is gesloten.