[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
welk OS?
probeer anders via MSDOS-modus
probeer anders via MSDOS-modus
Kan je hem niet gewoon onder DOS spelen ?
En de controls zijn gewoon de pijltjes volgens mij...
En de controls zijn gewoon de pijltjes volgens mij...
er zijn dus wel compatibiliteids modus in winXP maar ik weet ook niet hoe die te gebruiken...
weet iemand hoe het moet?
weet iemand hoe het moet?
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
Verwijderd
Dan moet je toch naar Program Files of zo gaan en dan naar eigenschappen van programma en dan op MSDos klikken... Maar ik heb WinXP niet eens, las dit laatst ergens.
Verwijderd
rechtsklikken op de exe file, naar tabblad compatibility gaan en daar dan kiezen.. ik zou voor win95 kiezen want dos staat er (geloof ik) niet tussen... en dan kun je als het goed is wel spelne...
Verwijderd
Gewoon onder dos spelen!!!!!
Dan werkt het spel wel.
Veel plezier overigens, zelf vind ik het ook een te gek spel, jammer dat ze er geen nieuwere versie van hebben gemaakt!!!!!
Dan werkt het spel wel.
Veel plezier overigens, zelf vind ik het ook een te gek spel, jammer dat ze er geen nieuwere versie van hebben gemaakt!!!!!
XP staat voor eXtra Problemen.Op zaterdag 15 september 2001 22:17 schreef answer_man het volgende:
heb dus net stunts erop gezet
maar ik weet niet hoe dit in te stellen
heb wel vga enzo geprobeerd, maar hij blijft of teruggaan naar windows, of hangen.
system = zie sig + sb!live
weet iemand hoe ik stunts moet instellen om het te kunnen spelen? en welke controls wat doen? tnx
edit:
winXP
Dus er af gooien en win98 (first edition) installen.
P.S. kun je dit spel ergens laagladen?
mond dicht... et draait 200 punten 3dmark2000 spoepeler dan win98Op zondag 16 september 2001 00:42 schreef Solid_Seal2 het volgende:
[..]
XP staat voor eXtra Problemen.
Dus er af gooien en win98 (first edition) installen.
P.S. kun je dit spel ergens laagladen?
Ok dat XP hoger scoort is goedOp zondag 16 september 2001 02:17 schreef answer_man het volgende:
[..]
mond dicht... et draait 200 punten 3dmark2000 spoepeler dan win98
Pagina: 1