Mijn vraag
Beste,
Ik denk dat ik de stap wil wagen naar VR. Probleem is dat ik totaal niet technisch aangelegd ben...
Zou vooral het willen gebruiken voor te gamen. Kun je ook films of Netflix op kijken?Denk dat mijn voorkeur naar stand alone gaat.
Ik heb wel een ferme bibliotheek op Steam en vroeg me af als ik sommige games op de vr kan draaien?
Liefst zonder kabel. Inloggen op steam downloaden en gamen als dit lukt?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Amd 7ryzen 32gb en videokaart is RTX 3070 (8gb)
Ook in het bezit van een Steam Deck
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
https://www.coolblue.be/n...8/meta-quest-3-512gb.html
De prijs spreekt me wel aan maar ik ben wel meer een VALVE fan. Nu ik heb gehoord dat er waarschijnlijk een nieuwe VR uitkomt van Valve.
Maar ik heb ook geen zin om 1200€ te betalen voor een VR aangezien ik daar geen ervaring in heb.
Volgens laatste geruchten zou Valve een duur vr headset uitbrengen.
Maar ook een goedkopere om te concurreren met de Meta quest...
Graag jullie (advies en mening)
...
Beste,
Ik denk dat ik de stap wil wagen naar VR. Probleem is dat ik totaal niet technisch aangelegd ben...
Zou vooral het willen gebruiken voor te gamen. Kun je ook films of Netflix op kijken?Denk dat mijn voorkeur naar stand alone gaat.
Ik heb wel een ferme bibliotheek op Steam en vroeg me af als ik sommige games op de vr kan draaien?
Liefst zonder kabel. Inloggen op steam downloaden en gamen als dit lukt?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Amd 7ryzen 32gb en videokaart is RTX 3070 (8gb)
Ook in het bezit van een Steam Deck
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
https://www.coolblue.be/n...8/meta-quest-3-512gb.html
De prijs spreekt me wel aan maar ik ben wel meer een VALVE fan. Nu ik heb gehoord dat er waarschijnlijk een nieuwe VR uitkomt van Valve.
Maar ik heb ook geen zin om 1200€ te betalen voor een VR aangezien ik daar geen ervaring in heb.
Volgens laatste geruchten zou Valve een duur vr headset uitbrengen.
Maar ook een goedkopere om te concurreren met de Meta quest...
Graag jullie (advies en mening)
...