Er zou een woningfonds zijn welke huiseigenaren aan zonnepanelen helpt zonder vooraf te hoeven investeren. Geen idee hoe dit zou werken (heeft voor mij een hoog scam gehalte), maar kan zo geen ervaringen vinden op het web, en kom ze ook niet terug op GoT. Ik dacht ik vul wat fake gegevens in, maar ze nemen dus alleen telefonisch contact op, geen zin om mijn echte nummer af te geven als het wel een scam is.
Is zoiets betrouwbaar? Hoe zou het kunnen werken? Leasen heb ik geen interesse in, kopen eventueel wel indien de prijs gunstig is. Indien iets te mooi lijkt om waar te zijn is dat meestal ook zo, maar zoals de meesten heb ik beperkte financiële middelen dus mocht er toch iets mogelijk zijn dan leer ik daar natuurlijk graag over.
Hoor graag jullie inzichten
Is zoiets betrouwbaar? Hoe zou het kunnen werken? Leasen heb ik geen interesse in, kopen eventueel wel indien de prijs gunstig is. Indien iets te mooi lijkt om waar te zijn is dat meestal ook zo, maar zoals de meesten heb ik beperkte financiële middelen dus mocht er toch iets mogelijk zijn dan leer ik daar natuurlijk graag over.
Hoor graag jullie inzichten
When life throws you a curve, lean into it and have faith!