Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19:15

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
Er zou een woningfonds zijn welke huiseigenaren aan zonnepanelen helpt zonder vooraf te hoeven investeren. Geen idee hoe dit zou werken (heeft voor mij een hoog scam gehalte), maar kan zo geen ervaringen vinden op het web, en kom ze ook niet terug op GoT. Ik dacht ik vul wat fake gegevens in, maar ze nemen dus alleen telefonisch contact op, geen zin om mijn echte nummer af te geven als het wel een scam is.

Is zoiets betrouwbaar? Hoe zou het kunnen werken? Leasen heb ik geen interesse in, kopen eventueel wel indien de prijs gunstig is. Indien iets te mooi lijkt om waar te zijn is dat meestal ook zo, maar zoals de meesten heb ik beperkte financiële middelen dus mocht er toch iets mogelijk zijn dan leer ik daar natuurlijk graag over.

Hoor graag jullie inzichten :)

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Als ik lees
investering!

In 2022 zijn de huizenprijzen in Nederland gemiddeld met 6.3% gezakt. Hierom is er vanuit het Woningfonds een collectieve actie gestart:
Dan ben ik al klaar, scam.

Edit: dit ook al gelezen? https://hetwoningfonds.nl/samenwerken/

[ Voor 13% gewijzigd door franssie op 12-03-2025 17:05 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18:54

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Het zal koop + persoonlijke lening zijn gezien ze beweren dat je direct 100% eigenaar bent. omdat ze zeggen dat je betaald uit de opbrengst kan het ook zijn dat er nog een energiecontract aanvast zit, dat zie je inmiddels ook veel bij (ongunstige) thuisaccu constructies. dan kan je beter zelf een lening afsluiten en het daarvan kopen imho.

[ Voor 13% gewijzigd door twain4me op 12-03-2025 17:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:06

Sport_Life

Solvitur ambulando

Dan kun je beter een lening nemen bij https://www.warmtefonds.nl/
Vrij gunstige rente en gunstige voorwaarden (kan altijd aflossen). Ik heb zelf daar ook een lening voor de warmtepomp (gezien de lage rente, heb het geld ook op de spaarrekening)

Al zou ik op dit moment niet investeren in zonnepanelen..

[ Voor 40% gewijzigd door Sport_Life op 12-03-2025 17:20 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Ik ben bang dat het icm energiecontract zal zijn.

Geen telefoonnummer, geen adres, geen KVK en BTW nummer op de site.

Alles neigt naar oplichting.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWizza
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ze geven ook aan dat je woning meer waard wordt. Super leuk, daar betaal je alleen maar meer belasting over :P

Het hele verhaal heeft teveel rode vlaggen.

Het privacybeleid is ook mooi, vol met spelfouten, dubbele zaken en grammaticale problemen.

[ Voor 23% gewijzigd door DaWizza op 12-03-2025 17:12 ]

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:06

Sport_Life

Solvitur ambulando

franssie schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 17:03:
Als ik lees

[...]

Dan ben ik al klaar, scam.

Edit: dit ook al gelezen? https://hetwoningfonds.nl/samenwerken/
en 40 jaar product en vermogensgarantie :o :P

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalentum
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:23
Mijn theorie: leads. Dus die website vangt aanvragen en stuurt die door naar min of meer legitieme bedrijven. Hoewel je je als bedrijf wel moet afvragen of je met dit soort shady clubjes geassocieerd wil worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19:15

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
Duidelijk, niet helemaal, of helemaal niet zuivere koffie lijkt het! Ik ga ze niet gebruiken dan, bedankt allen :)

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Pagina: 1