Ik zoek een?
Ondiepe behuizing voor op een boekenkast?
Wat is je budget?
Budget gaat tot ong. 200 zolang het maar value for money is
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen NZXT of andere partijen die een onreputabele staat hebben, als er een probleem mee is dan moet er support kunnen zijn.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Een 9800X3D met een 9070 XT, de voeding heeft wel voorkeur voor ATX formaat
Ik heb naast mijn bureau nu een boekenkast staan (hout + zwart staal), deze is ong. 35cm diep en daar wil ik de PC op plaatsen. Hij komt dus behoorlijk in het zicht. Op deze manier staat hij niet als stofzuiger op de grond waar nu de PC staat. De build is nog niet af, dus een mitx of matx mobo kan er prima bij. Glas of mesh maakt niet veel uit maar het belangrijkste is dat de kabels dus een beetje uit het zicht weggewerkt kunnen worden. De SFF behuizingen komen al snel door de lengte van de videokaart uit qua diepte boven de 40cm, de IO van de PC moet dus naar onderen wijzen (of op andere manier uit het zicht zijn).
De fractal mood vind ik fraai maar is erg klein:
uitvoering: Fractal Design Mood Zwart
Ik zoek dus iets waarbij het moederbord een kwart slag gedraaid wordt en de IO naar beneden wijst of een case die daar omheen werkt
Mogelijk zoek ik iets wat niet bestaat, dan is dat ook een antwoord en dan gaat de PC maar een ander plekje krijgen.
Ondiepe behuizing voor op een boekenkast?
Wat is je budget?
Budget gaat tot ong. 200 zolang het maar value for money is
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen NZXT of andere partijen die een onreputabele staat hebben, als er een probleem mee is dan moet er support kunnen zijn.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Een 9800X3D met een 9070 XT, de voeding heeft wel voorkeur voor ATX formaat
Ik heb naast mijn bureau nu een boekenkast staan (hout + zwart staal), deze is ong. 35cm diep en daar wil ik de PC op plaatsen. Hij komt dus behoorlijk in het zicht. Op deze manier staat hij niet als stofzuiger op de grond waar nu de PC staat. De build is nog niet af, dus een mitx of matx mobo kan er prima bij. Glas of mesh maakt niet veel uit maar het belangrijkste is dat de kabels dus een beetje uit het zicht weggewerkt kunnen worden. De SFF behuizingen komen al snel door de lengte van de videokaart uit qua diepte boven de 40cm, de IO van de PC moet dus naar onderen wijzen (of op andere manier uit het zicht zijn).
De fractal mood vind ik fraai maar is erg klein:
uitvoering: Fractal Design Mood Zwart
Ik zoek dus iets waarbij het moederbord een kwart slag gedraaid wordt en de IO naar beneden wijst of een case die daar omheen werkt
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW