[FreeSCO] Eenvoudige tool voor poorten te routen

Pagina: 1
Acties:

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:05

CBA

een vat, een vat, een vat !

Topicstarter
Weet er iemand een handig toolken voor freesco, waar ik een poort kan selecteren en deze naar een andere ip adres kan laten routen.

Zodanig dat ik voorbeeld webserver poorten doorverwijs, naar m'n webserver en dergelijke.

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

• angl2k
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-04 10:53
bij de webadmin kan je port forwarding instellen

• HaveBlue
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-07 06:20
Op zondag 16 september 2001 15:25 schreef angl2k het volgende:
bij de webadmin kan je port forwarding instellen
Klopt als een bus; daarnaast kun je ook tijdens de setup deze port-forwarding instellen of handmatig het bestand /rc/rc_portf aanpassen aan jouw wensen. Hoef je dus niet eens een webserver:82 te draaien.

"So the whole basis for jazz music is based on the fact that the bass player could not play his instrument." - Miroslav Vitous

• CBA

CBA

Topicstarter
Hiervoor moet freesco wel van de harddisk draaien of kan dit ook van de diskette ?

Aangezien ik van de diskette draai en de webserver niet kan berijken.

• HaveBlue
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-07 06:20
Op maandag 17 september 2001 11:08 schreef CBA het volgende:
Hiervoor moet freesco wel van de harddisk draaien of kan dit ook van de diskette ?

Aangezien ik van de diskette draai en de webserver niet kan berijken.
Beide opties zijn mogelijk met de diskette install. Als http://routerhostnaam.domeinnaam:82 echter geen sjoege geeft zul je via telnet/ssh de boel aan moeten passen. Het mooiste is /rc/rc_portf aanpassen en dan het script opnieuw starten. Je hoeft dan niet opnieuw op te starten en kunt je uptime houden.

"So the whole basis for jazz music is based on the fact that the bass player could not play his instrument." - Miroslav Vitous

• CBA

CBA

Topicstarter
Op maandag 17 september 2001 11:17 schreef HaveBlue het volgende:

Beide opties zijn mogelijk met de diskette install. Als http://routerhostnaam.domeinnaam:82 echter geen sjoege geeft zul je via telnet/ssh de boel aan moeten passen. Het mooiste is /rc/rc_portf aanpassen en dan het script opnieuw starten. Je hoeft dan niet opnieuw op te starten en kunt je uptime houden.
Ok, thnx ik zal het eens proberen een dezer dagen

Pagina: 1