Alarmsysteem Verisure / Securitas Home / ??

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartDN
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 16-03 12:54
Sommige zaken van deze topic zijn waarschijnlijk al eens besproken geweest.

We zouden graag ons alarmsysteem vernieuwen. We hebben nu één van EMSecurity (Belgacom vroeger) met bedrade sensoren, enz. en een meldkamer.
We zouden naar een draadloos systeem willen gaan met sensoren (sommige voor huisdieren), glasbreuk, enz., en een meldkamer.
Daarnaast hebben we in en rond onze villa verschillende Nest-camera’s hangen.

Wat dachten aan Verisure of Securitas Home of ???
Wat zijn jullie ervaringen met deze (en andere) spelers en wat raden jullie aan ?

De systemen moeten wel INCERT-gekeurd zijn (voor de verzekering, België).

Bedankt !

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Koekstra
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Boeven als verisure met hun veel te agressieve marketing, aanbiedingen die 2 uur gelding zijn (wel ff nu beslissen!) en eindeloze abonnementskosten zou ik ècht van weg blijven.

Zoek een fatsoenlijke installateur, kijk rond voor een Ajax systeem of vergelijkbaar (Satel BeWave etc) en regel met hun een mooi systeem zonder maandelijkse kosten.

Woonveilig/verisure hebben ook contracten waar je niet zomaar onderuit kan, komen de boel met dubbelzijdig vastplakken en nadat ze alles voor je doen in het voortraject (en een hoop spul hebben aangesmeerd) kun je maar moeilijk weer wat bij ze voor elkaar krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-06 17:29
Wij hebben een systeem van Ring en dat bevslt heel goed. Volgens mij kan dat ook met meldkamer. Weet niet of het jouw keurmerk heeft, en is misschien iets te eenvoudig voor jouw eisen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapotto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:07
Incert certificaat en Veridure matcht niet. Blijf daar ver van weg.

Ga naar een (alarm)installateur uit de buurt die een Incert certificatie heeft en waar je een klik mee hebt.

Als je huidige alarmsysteem is aangelegd met de juiste bekabeling is het mogelijk om nieuwe componenten te plaatsen. Je kan best bekabeld aansluiten, dit geeft op de lange termijn de minste storingen (batterijen …)

Draadloos: Jabalatron, Ajax, Vanderbilt/Acre Spc, NX8 (verschillende merken bieden dit), …

Ik ben zelf zeer tevreden van de Ajax app vooe mijn huis. Op het werk gebruiken we uitsluitend Vanderbilt/Acre Spc en de bijbehorende app/cloud website, dit werk zeer fijn.

De kostprijzen van de componenten van de verschillende merken liggen niet zo heel ver uiteen. De kost wordt vooral bepaalt door werkuren (programmatie, aansluiten en testen) en aanleg bekabeling.