Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk voor gamen, aangezien ik al een macbook pro gebruik voor productiviteit. Tijdens het gamen zou ik ook graag op een tweede scherm af en toe een podcast draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn voornaamste doel is de bang voor buck hoog te houden en tegelijkertijd voor een langere tijd erop vooruit te kunnen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een 4k scherm, muis/toetsenbord etc. Ik kom vanaf een i7 2600 + gtx780 dus het betreft een volledig nieuwe build.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een volledige build (behalve windows licentie)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, maar geluidsproductie en energie efficiëntie zijn wel mooi meegenomen.
Ga je overklokken?
Ik denk er aan misschien de videokaart wat te underclocken om het geluid zo laag mogelijk te houden en de fps per watt zo hoog mogelijk te krijgen, maar dit hangt er van af hoe de stock OC bevalt.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb de volgende build samengesteld, en wil eigenlijk voornamelijk weten of het goed bij elkaar past. Voornamelijk de afmetingen van de 9070XT (360mm lang) maken het wat lastiger. Ik was in eerste instantie aan het kijken naar wat compacters, maar aangezien dit de videokaart was die ik kon bestellen moest ik dat plan aanpassen.
Voornamelijk voor gamen, aangezien ik al een macbook pro gebruik voor productiviteit. Tijdens het gamen zou ik ook graag op een tweede scherm af en toe een podcast draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn voornaamste doel is de bang voor buck hoog te houden en tegelijkertijd voor een langere tijd erop vooruit te kunnen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een 4k scherm, muis/toetsenbord etc. Ik kom vanaf een i7 2600 + gtx780 dus het betreft een volledig nieuwe build.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een volledige build (behalve windows licentie)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, maar geluidsproductie en energie efficiëntie zijn wel mooi meegenomen.
Ga je overklokken?
Ik denk er aan misschien de videokaart wat te underclocken om het geluid zo laag mogelijk te houden en de fps per watt zo hoog mogelijk te krijgen, maar dit hangt er van af hoe de stock OC bevalt.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb de volgende build samengesteld, en wil eigenlijk voornamelijk weten of het goed bij elkaar past. Voornamelijk de afmetingen van de 9070XT (360mm lang) maken het wat lastiger. Ik was in eerste instantie aan het kijken naar wat compacters, maar aangezien dit de videokaart was die ik kon bestellen moest ik dat plan aanpassen.
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 9600X Boxed | € 254,90 | € 254,90 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 169,- | € 169,- |
1 | Videokaarten | XFX Mercury AMD Radeon RX 9070 XT OC White Gaming Edition | € 979,- | € 979,- |
1 | Behuizingen | Sharkoon Rebel C70G RGB Zwart | € 119,- | € 119,- |
1 | Processorkoeling | Thermalright Peerless Assassin 120 SE | € 38,90 | € 38,90 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3038F16GX2-FX5 | € 110,80 | € 110,80 |
1 | Voedingen | NZXT C850 Gold ATX 3.1, Zwart | € 129,90 | € 129,90 |
1 | SSD's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 4TB | € 238,40 | € 238,40 |
Totaal | € 2.039,90 |