Ik post het hier even in de hoop dat ik hier goed zit.
Even een korte situatieschets:
Nieuwe woning, voorkant zit alleen een stoepje en dan water, achterkant zit aan een parkeerterrein en doorgaande stoep.
De achterkant is dus eigenlijk de primaire toegang.
Nu willen we de achterpoort van de tuin op afstand bedienen om open te kunnen doen voor bezoekers en pakketdiensten, gezien we een kleine rond hebben lopen willen we de deur standaard "op slot" hebben.
Een elektrisch slot en deurbel-camera lijken de oplossing.
Een deurbel-camera is geen issue, hier komen we wel uit, maar het elektrische slot is voor ons echt onbekend terrein.
Ik heb 2 opties bekeken, de Nuki (niet waterdicht) en de Bold Elite (handmatig op slot draaien is nadeel).
Bij diverse anderen kan ik niet vinden of ze waterdicht zijn.
Kunnen jullie mij adviseren wat een goede optie is, hieronder nog even onze wensen:
Eis:
- Waterdicht
- deur automatisch weer op slot als hij dicht valt
Nice to have:
- knop in huis om open te doen (niet via app)
- automatische detectie van onszelf (zoals keyless entry van auto's)
Even een korte situatieschets:
Nieuwe woning, voorkant zit alleen een stoepje en dan water, achterkant zit aan een parkeerterrein en doorgaande stoep.
De achterkant is dus eigenlijk de primaire toegang.
Nu willen we de achterpoort van de tuin op afstand bedienen om open te kunnen doen voor bezoekers en pakketdiensten, gezien we een kleine rond hebben lopen willen we de deur standaard "op slot" hebben.
Een elektrisch slot en deurbel-camera lijken de oplossing.
Een deurbel-camera is geen issue, hier komen we wel uit, maar het elektrische slot is voor ons echt onbekend terrein.
Ik heb 2 opties bekeken, de Nuki (niet waterdicht) en de Bold Elite (handmatig op slot draaien is nadeel).
Bij diverse anderen kan ik niet vinden of ze waterdicht zijn.
Kunnen jullie mij adviseren wat een goede optie is, hieronder nog even onze wensen:
Eis:
- Waterdicht
- deur automatisch weer op slot als hij dicht valt
Nice to have:
- knop in huis om open te doen (niet via app)
- automatische detectie van onszelf (zoals keyless entry van auto's)
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super