Artikel: nieuws: Nederlands kabinet wil dat RDI controleert of smartphones genoeg upda...
Auteur: @Hayte
Maar zo’n internetconsultatie (en voor zover ik kan zien ook deze) is juist bedoeld om breed input en zienswijzen op te halen. De wet raakt immers iedereen die wel eens een apparaat koopt met elektronica erin. Iedereen is dus belanghebbend, dat hoef je niet aan te tonen.
Auteur: @Hayte
Volgens mij is deze slotzin van het artikel bedoeld als:belanghebbenden kunnen tot 4 april reageren.
Bij inspraak kan namelijk worden vastgesteld dat alleen belanghebbenden mogen reageren (een zienswijze indienen), dat betekent dan dat je niet alleen je mening geeft maar ook moet motiveren waarom de wet voor jouw situatie impact heeft. Kun je dat niet motiveren, dan wordt jouw input niet meegenomen.belangstellenden kunnen tot 4 april reageren
Maar zo’n internetconsultatie (en voor zover ik kan zien ook deze) is juist bedoeld om breed input en zienswijzen op te halen. De wet raakt immers iedereen die wel eens een apparaat koopt met elektronica erin. Iedereen is dus belanghebbend, dat hoef je niet aan te tonen.