Huismerk Inktpatronen

Pagina: 1
Acties:
  • 203 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Market_Watcher
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 27-03 08:26
Hello Tweakers,

Wat is het beste huismerk voor inktpatronen? 123inkt of zijn er betere alternatieven?

Thanks!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWizza
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Heel flauw, de eerste hit als je zoekt:
https://www.consumentenbond.nl/printer/test-inktcartridge

zo zijn er meer hits waar je best wat info uit kunt halen

[ Voor 23% gewijzigd door DaWizza op 10-03-2025 15:15 ]

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Fresh-r on the wall compac WTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:59
123inkt is over het algemeen gewoon rotzooi. Andere huismerkinkt geen ervaring mee. Ik heb al redelijk wat printers zien sterven aan hun inkt. Ze geven garantie in de vorm van andere cartridges als het niet bevalt, maar schade aan je printer valt niet onder de garantie.

Heb je een printer met vaste kop: koop origineel of koop een andere printer met goedkopere inkt.
Heb je een printer met kop op de cartridge: bestel wat inkt of inktpatronen en experimenteer erop los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• targaryanwolf
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-04 14:07
_JGC_ schreef op maandag 10 maart 2025 @ 15:20:
123inkt is over het algemeen gewoon rotzooi. Andere huismerkinkt geen ervaring mee. Ik heb al redelijk wat printers zien sterven aan hun inkt. Ze geven garantie in de vorm van andere cartridges als het niet bevalt, maar schade aan je printer valt niet onder de garantie.
Op het werk laatst nog een dure all in one printer kunnen afschrijven door een el cheapo 123 toner. "ja maar ze zijn zo goedkoop" Nu heeft de klant een nieuwe printer kunnen kopen, ding pas net 2 jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SniperGuy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:20
Action werkte bij mij goed voor in een oude HP, moet je ze alleen goed opslaan anders heb je cyaan/magenta/gele vingers bij het vervangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intergalactic
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22-04 15:44

Intergalactic

Testlab Coördinator & Moderator Harde Waren

𝙸𝚗𝚟𝚊𝚍𝚎𝚛𝚜 𝙼𝚞𝚜𝚝 𝙳𝚒𝚎

Ik mis nogal wat inzet, zoals al gelinkt is kan je dit redelijk goed vinden op google

𝙸𝚗 𝚜𝚙𝚊𝚌𝚎 𝚗𝚘 𝚘𝚗𝚎 𝚌𝚊𝚗 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚌𝚛𝚎𝚊𝚖 | Tweakers Discord | Stats.fm | Discogs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.