[PW] Missende opties SoC

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliegenier04
  • Registratie: December 2016
  • Niet online

Vliegenier04

Maakt kapot wat al kapot is...

Topicstarter
Hola,

Ik mis de optie om te filteren op de AMD Ryzen AI MAX+ 395 / 390 in de PriceWatch bij laptops, alsmede desktops. Producten met deze CPU / SoC staan al wel in de PW. Bijv. bij de uitvoering: ASUS ROG Flow Z13 (2025) GZ302EA-RU004W (Qwerty toetsenbord) Zwart

Is dit bekend of kijk ik er helemaal overheen?

Ik ben geen bedrijf of handelaar, ik ben slechts een gezonde hobbyist met teveel spullen. Daarom wordt er ook geen terugname of garantie gegeven vanuit mijn kant en is verzenden op eigen risico.

Beste antwoord (via Vliegenier04 op 10-03-2025 17:05)

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:58

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Vliegenier04 Er is momenteel 1 product met verschillende 3 uitvoeringen in de Pricewatch met een AMD Ryzen AI Max(+) SoC, waarvan je er eentje al had gevonden: product: ASUS ROG Flow Z13 (2025) GZ302EA. Deze staat dus bij ons onder Tablets, hoewel ASUS dit een laptop vindt: https://rog.asus.com/nl/laptops/rog-flow/rog-flow-z13-2025/. Mochten er 'echte' laptops en misschien ook desktops uitkomen met deze SoC, zal je ze vanzelf vinden. Wanneer dat gebeurt, geen idee, houd de site in de gaten is het enige wat ik erover kan zeggen :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:50

crisp

Devver

Pixelated

Dit gaat over content, dus even een schopje richting Pricewatch :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliegenier04
  • Registratie: December 2016
  • Niet online

Vliegenier04

Maakt kapot wat al kapot is...

Topicstarter
Danke, ik wist al niet zeker waar ik 't moest posted :p

Ik ben geen bedrijf of handelaar, ik ben slechts een gezonde hobbyist met teveel spullen. Daarom wordt er ook geen terugname of garantie gegeven vanuit mijn kant en is verzenden op eigen risico.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:58

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Vliegenier04 Er is momenteel 1 product met verschillende 3 uitvoeringen in de Pricewatch met een AMD Ryzen AI Max(+) SoC, waarvan je er eentje al had gevonden: product: ASUS ROG Flow Z13 (2025) GZ302EA. Deze staat dus bij ons onder Tablets, hoewel ASUS dit een laptop vindt: https://rog.asus.com/nl/laptops/rog-flow/rog-flow-z13-2025/. Mochten er 'echte' laptops en misschien ook desktops uitkomen met deze SoC, zal je ze vanzelf vinden. Wanneer dat gebeurt, geen idee, houd de site in de gaten is het enige wat ik erover kan zeggen :)

Dit topic is gesloten.