Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert46Jan
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:13
Iemand enig idee hoe je leeftijd van de melitta volautomaten koffiemachines kunt herleiden uit sticker info ?

Op de de zet unit staat wel een code die op datum lijkt. als dat klopt ?

Verder wel fijne apparaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimi_v
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:00
ik had een solo maar deze heb ik geen geluk mee gehad, binnen 5 maanden 3x ter reparatie aangeboden omdat de machine onterecht (soms wel 3-4 keer achter elkaar) bleef aangeven dat het bonenresevoir leeg was. Ik kreeg een andere of kon tegen bijbetaling een ander model kiezen.

Ik heb wat bijgelegd en de opvolger, de Purista, genomen. Wat een verschil! Echt heel veel minder herrie van de grinder en zo blij dat ik een favorieteninstelling (espresso voor mij) en gewoon instelbare koffiemogelijkheid heb. En nooit meer onterecht de melding dat bonen op zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert46Jan
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:13
Kennis van mij repareert/serviced koffie volautomaten. Die is onder indruk van Saeco Philips.
Toch wel verrassend, dacht dat de meesten die minder vonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merelhofstede
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 10-04 10:18
Ik had ook een Melitta, maar uiteindelijk toch een andere keuze gemaakt. In het begin best tevreden, maar na een tijdje begon het apparaat kuren te vertonen vooral met het malen van de bonen. Soms liep het malen vast, of gaf hij aan dat er geen bonen waren terwijl het reservoir gewoon vol zat. Na een paar keer schoonmaken en resetten bleef het probleem terugkomen. Uiteindelijk heb ik een Nivona CafeRomatica NICR695 gekozen en ik merk een verschil! Veel stiller, betere melkschuimer en vooral meer instelmogelijkheden voor sterkte en temperatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-05 08:27
Ook hier redelijk vlot de Melitta (Barrista TS Smart) weggedaan. Ding ging te vaak kapot net voor de feestdagen (lees: tijdens vrije dagen waar we vaak visite krijgen).

Verder wel mooie machines.