Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucas123
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 17-04 15:42
Hi Tweakers,

Afgelopen zaterdag heb ik voor het eerst een computer gebouwd. Als laatste stap wilde ik de beschermlaag van mijn glazen side panel afhalen. Echter kwam de folie er heel moeilijk af en heb ik nu een wazige laag eroverheen zitten. Heeft iemand enig idee hoe dit erafgaat, wat ik kan doen?

Dankjewel!

Plaatje (van Google, maar hetzelfde probleem):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7BgF9evdzog-G3vDPpnkEYNWjyY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8aHykd6ADoS4IZDoG0nFYXP4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-04 14:27

Shunt

Boe

Heb het idee dat je de coating er afgehaald hebt die een soort van tint moest brengen aan je side panel.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeEindbaas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:31
Shunt schreef op maandag 10 maart 2025 @ 11:14:
Heb het idee dat je de coating er afgehaald hebt die een soort van tint moest brengen aan je side panel.
Zou het niet door het plak van de folie komen? Bovenin ziet het er normaal uit, maar in het midden zie je die waas zitten.

Misschien met aceton weg te krijgen?

[ Voor 5% gewijzigd door DeEindbaas op 10-03-2025 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:09
ik gok op lijmresten van de folie. Krijg je het eraf met IPA ? Anders leverancier contacteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucas123
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 17-04 15:42
DeEindbaas schreef op maandag 10 maart 2025 @ 11:16:
[...]

Zou het niet door het plak van de folie komen? Bovenin ziet het er normaal uit, maar in het midden zie je die waas zitten.

Misschien met aceton weg te krijgen?
Heb het met 96% alcohol eraf geprobeerd te halen, maar heeft geen zin gehad... Lijkt echt in het glas zelf te zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeEindbaas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:31
Lucas123 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 11:27:
[...]

Heb het met 96% alcohol eraf geprobeerd te halen, maar heeft geen zin gehad... Lijkt echt in het glas zelf te zitten.
Neem dan even contact op met de winkel om te vragen wat je het beste kunt doen.
Pagina: 1