Pokemon kaarten verzenden

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloezoe
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 18-03 15:54
Goedemorgen,

Ik heb een vraagje over de verzendkosten van pokemon kaarten. Want ik ben van plan om mijn eigen kaarten te verkopen (ook internationaal). Maar hoe zorg je voor lage verzendkosten? Kan je pokemon kaarten als brievenpost aanmelden?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:38
Bloezoe schreef op maandag 10 maart 2025 @ 09:03:
Goedemorgen,

Ik heb een vraagje over de verzendkosten van pokemon kaarten. Want ik ben van plan om mijn eigen kaarten te verkopen (ook internationaal). Maar hoe zorg je voor lage verzendkosten? Kan je pokemon kaarten als brievenpost aanmelden?
Je vraag past beter in het algemene Pokémon TCG topic: Het grote Pokémon TCG topic

De makkelijkste stap is de koper te laten betalen voor de daadwerkelijke verzendkosten zodat je niet per se op zoek hoeft te gaan naar de "goedkoopste" optie.

Een kaart van €10 kun je makkelijk in een toploader via de brievenpost versturen hoor, maar heb je te maken met wat duurdere kaarten ga je natuurlijk al sneller richting een brievenbuspakje.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:54

Reptile209

- gers -

Goedemorgen,

Wat wil je bereiken/voorkomen?
- Vouwen/beschadigen? Dan is een pakketje/kartonnen (brievenbus)doosje wellicht een optie.
- Track & Trace? Volgens mij zijn brievenbuspakketjes ook te tracen (maar pin me d'r niet op vast)
- Diefstal/verlies/beschadiging? Verzekerd verzenden?

Als het goedkoop moet, dan zijn er ook allerlei goedkope(re) koeriersdiensten, kijk bijvoorbeeld eens naar wat Vinted allemaal aan dingen biedt. Maar 'you get what you pay for', dus goedkoop kan duur uitpakken als het mis gaat. En als het gaat om kaartjes van een paar euro/tientjes, dan lekker met een kartonnetje er achter in een envelop, postzegel er op en gaan!

Laat de koper vooral voorstellen hoe hij/zij het verzonden wil hebben en met welke toeters en bellen. Want wie betaalt, bepaalt. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Reptile209 op 10-03-2025 10:36 ]

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:23

Standeman

Prutser 1e klasse

Goedemorgen,

Lekker de koper laten bepalen en betalen. Is het ook niet direct jouw probleem als de verzending beschadigd / verloren raakt. :)

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goeiedagschotel
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 12:48
Ik zou je ook adviseren altijd de koper laten bepalen/betalen. Zo vermijdt je gezeik over "ja maar jij deed dit en ik wilde dat".

Zeker met de wat waardevollere kaarten wil je dit gewoon niet.

Maak ook altijd post filmpjes als het zonder T&T gaat.