Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmniet
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 07:52

mmniet

De beetje weter

Topicstarter
Ik ben recent begonnen bij een nieuwe werkomgeving en als soort van bonus mag ik naast wat dingen voor mijn thuiswerkplek (dat budget heb ik gebruikt voor een goede webcam, muis en beeldscherm) ook een soort WKR budget van 400 euro opmaken.

Nu ben ik even door de ideeën heen en hoop van jullie wat ideeën te krijgen. Het moet dus wel werkgerelateerd zijn, maar mag in principe ook iets zijn wat me comfort oplevert om mijn werk te kunnen doen (een warmtekussen of verwarmde sloffen zijn ook genoemd).

Ik ben op zoek naar goede en leuke ideeën.

Waar ik aan zit te denken:
- Iets voor de thuiswerkplek, een nieuwe toetsenbord is welkom, ik gebruik nu de logitech illuminated (niet meer te koop erg jammer), geluid is al perfect geregeld
- Iets eromheen, slimme verlichting zou misschien er ook onder kunnen vallen.

Anyways, ideeën vanuit eigen ervaring van jullie is welkom. ik wil het budget graag gebruiken, maar ben even ideeën loos. Ik zag nog aan een mobiele airco te denken, maar in huis vind de rest het onnodig, dus dat idee is weggestemd.

It's me Mario

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-10 17:45
Voor degenen die, net zoals ik, niet weet wat WKR is: https://www.rijksoverheid...rd/werkkostenregeling-wkr

Ik zou kijken naar goede noise cancelling headset/in ears.

[ Voor 16% gewijzigd door BvZwolle op 10-03-2025 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Betere koffiemachine voor thuis :)
Sneller/beter netwerk?
Bijdrage aan een goede stoel?

[ Voor 20% gewijzigd door Boudewijn op 10-03-2025 08:49 ]

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Dingen voor je werkplek;
Fatsoenlijke webcam (Lenovo 500 FHD is een aanrader), fatsoenlijke XLR-microfoon en audio interface, fatsoenlijke muis en toetsenbord. Nieuw beeldscherm?

Voor eromheen:
Espresso volautomaat, kantoorverlichting (die van Noxion zijn heel goedkoop, maar er zijn ook dimbare opties), een plafondventilator zodat de airco niet meteen aanhoeft in de lente en herfst?

Ik heb zelf recent een Keychron K5 Pro toetsenbord gekocht en ik zou niet meer terug willen naar mijn Logitech MX Keys. Qua muis ben ik overgegaan van een MX Master 3 naar een G305 en ook dat bevalt me heel goed.

Let er wel heel goed op dat je geen dingen gaat kopen die je werkgever toch verplicht is je te bieden. Je hebt recht op een werkplek die aan alle arbo/ISO/NEN normen voldoet, en je werkgever is verplicht deze voor je te regelen. Dat staat buiten het geld dat je zelf mag besteden, maar ervaring leert dat het vaak om een goedkoop toetsenbord+muis setje, een goedkoop 21" 1080p schermpje, en een basis verstelbaar bureau en bureaustoel gaat.
Ik zou die mogelijkheid wel eerst met je werkgever bespreken, want hoewel de spullen die door ze geregeld worden van je werkgever blijven is er vaak een regeling dat het bijv. na 4 jaar is afgeschreven en je het mag houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptjuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-09 15:21

ptjuh

New day, same old shit

Ik heb een standaard voor mijn beeldschermen besteld. Waarbij de 2 beeldschermen aan 1 standaard hangen en aan mijn bureau vast zit.

Daarnaast een docking met alle opties voor uitbreidingen enzo. En een laptop standaard erbij zodat mijn laptop net zo hoog staat als de 2 schermen. Hierdoor kan ik fijn met 3 schermen werken. :)

Hierdoor is mijn werkplek super fijn ingericht :)

Its all in the little things that people do..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-10 08:19

Theo

moederbord

Omdat de WKR vrij breed besteed mag worden kun je ook vrij breed denken hoe die 400 euro te kunnen besteden.
Men komt er steeds meer achter dat de hele dag zittend werk doen best heel slecht voor je is. Met name omdat veel persnen ná werk ook maar enkel zittend doorbrengen, en dan veelal continu kijkend naar pixels op een ander schermpje...

Daarom; 400 euro besteden aan beweging! :D Zie het als een budget om gezond/fit te worden/blijven,en besteed het daarom uit vanuit dat oogpunt aan bijv het volgende:
- Een abo op een sportschool
- Hardloopschoenen
- Home/crosstrainer voor thuis
- Bijdrage om een dure sport te starten (bijv deel voor een racefiets)

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deick
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06:54
Studieschuld aflossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Ik heb een infraroodpaneel onder mijn bureau geplakt. Hiermee kan ik mijn werkplek verwarmen zonder extra gasverbruik (heb zonnepanelen).

Het is iets soortgelijks als dit: https://www.infraroodverw...Rdio97DH5joBoC_0gQAvD_BwE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmniet
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 07:52

mmniet

De beetje weter

Topicstarter
bedankt voor de ideeën. ik heb een mooi toetsenbord gekocht, access point voor internet in de tuin, nieuwe ssd voor mijn prive laptop en nog wat kabeltjes in dingen.

It's me Mario

Pagina: 1