Hi,
Ik heb het volgende systeem samen met jullie 4 jaar geleden gebouwd en heb hiermee hele mooie tijd gehad:
GTX 3080
Ryzen 5600x
32GB Ram
MAG B550 Tomahawk moederbord
SSD 512GB
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil Path of Exile 2 spelen op minimaal 144fps (voor 144hz scherm) op 1440P. Hoge grafische instellingen zijn voor mij minder belangrijk; het draait vooral om vloeiende prestaties en hoge framerates. Helaas haal ik dit niet met mijn huidige setup en dipt het vaak naar de 60-70 fps.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik kan tot €2.500 investeren in een nieuw systeem, als dit nodig is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen voorkeur
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Kan ik volstaan met enkel een GPU- en CPU-upgrade, of is een compleet nieuw systeem aan te raden?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, me huidige kast is ook volledig zwart.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben benieuwd naar jullie advies: is een gerichte upgrade de beste keuze, of is het verstandiger om een volledig nieuw systeem aan te schaffen?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Ik heb het volgende systeem samen met jullie 4 jaar geleden gebouwd en heb hiermee hele mooie tijd gehad:
GTX 3080
Ryzen 5600x
32GB Ram
MAG B550 Tomahawk moederbord
SSD 512GB
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil Path of Exile 2 spelen op minimaal 144fps (voor 144hz scherm) op 1440P. Hoge grafische instellingen zijn voor mij minder belangrijk; het draait vooral om vloeiende prestaties en hoge framerates. Helaas haal ik dit niet met mijn huidige setup en dipt het vaak naar de 60-70 fps.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik kan tot €2.500 investeren in een nieuw systeem, als dit nodig is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen voorkeur
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Kan ik volstaan met enkel een GPU- en CPU-upgrade, of is een compleet nieuw systeem aan te raden?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, me huidige kast is ook volledig zwart.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben benieuwd naar jullie advies: is een gerichte upgrade de beste keuze, of is het verstandiger om een volledig nieuw systeem aan te schaffen?
Alvast bedankt voor jullie hulp!