Hallo,
Ik heb sinds dit weekend een andere experia box gekregen van youfone. Ik had eerst een v10 en heb nu een v12. Ik heb problemen om mijn camera (tapo c310) en mijn Solar te verbinden. Deze maken beiden gebruik van 2.4 ghz. Ik ben er inmiddels achter dat deze standaard uit staat op de experia box v12.
Wanneer ik mijn tapo camera wil verbinden ziet hij het extra netwerk niet. Ik heb hem al op een ander kanaal gezet
TPlink adviseerde het volgende:
kanaal onder de 12 en beveiliging op of WPA/WPA2 of WPA2.
geen WPA2/WPA3 gemengd gebruiken.
geen leestekens in de wifi naam of het wifi wachtwoord gebruiken.
Dit heb ik aangepast maar als nog kan ik het mijn wifi niet vinden tijdens de installatie.
Bij instellingen in de router zie ik bij 2,4 GHz spectrumanalyse de tapo wel staan op kanaal 1.
Ik heb de camera en de router allebei al een x gereset naar fabrieksinstellingen maar dit had ook geen resultaat.
:strip_exif()/f/image/9Pp5oVmoMuKxMzWPhrfQpgUa.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/z2LCCHFDYayDAS053nauwkC2.jpg?f=fotoalbum_large)
In de basis netwerk => schopje naar NT
Ik heb sinds dit weekend een andere experia box gekregen van youfone. Ik had eerst een v10 en heb nu een v12. Ik heb problemen om mijn camera (tapo c310) en mijn Solar te verbinden. Deze maken beiden gebruik van 2.4 ghz. Ik ben er inmiddels achter dat deze standaard uit staat op de experia box v12.
Wanneer ik mijn tapo camera wil verbinden ziet hij het extra netwerk niet. Ik heb hem al op een ander kanaal gezet
TPlink adviseerde het volgende:
kanaal onder de 12 en beveiliging op of WPA/WPA2 of WPA2.
geen WPA2/WPA3 gemengd gebruiken.
geen leestekens in de wifi naam of het wifi wachtwoord gebruiken.
Dit heb ik aangepast maar als nog kan ik het mijn wifi niet vinden tijdens de installatie.
Bij instellingen in de router zie ik bij 2,4 GHz spectrumanalyse de tapo wel staan op kanaal 1.
Ik heb de camera en de router allebei al een x gereset naar fabrieksinstellingen maar dit had ook geen resultaat.
:strip_exif()/f/image/9Pp5oVmoMuKxMzWPhrfQpgUa.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/z2LCCHFDYayDAS053nauwkC2.jpg?f=fotoalbum_large)
In de basis netwerk => schopje naar NT
[ Voor 4% gewijzigd door Septillion op 09-03-2025 11:17 ]