Mijn ervaring met de eerste Nederlandse mmWave sensor

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eduardos
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 08-03 20:08
Een tijdje terug zag ik op Reddit wat berichten voorbij komen over de Sensy-One S1 mmWave sensor. Het leek me wel interessant, dus heb ik er eentje besteld om te testen.

Installeren was verrassend eenvoudig. Ik hoefde alleen maar de USB-C kabel aan te sluiten en Home Assistant herkende de sensor meteen via BLE. Echt supermakkelijk, zelfs als je er niet veel ervaring mee hebt.

De nauwkeurigheid van deze sensor is echt indrukwekkend, hij pikt zelfs kleine bewegingen perfect op. Erg handig dat je meerdere personen tegelijk kunt volgen, wat ideaal is voor bijvoorbeeld verlichting die niet zomaar uitgaat als je even stil zit op de bank. Het instellen van zones is ook een groot pluspunt, hiermee kun je specifieke ruimtes extra in de gaten houden of juist uitsluiten.

Door de kleine afmetingen en eenvoudige montage hangt hij discreet aan de muur, zonder dat het storend opvalt. Al met al een prima apparaatje dat precies doet wat het belooft, zonder gedoe. Zeker aan te raden als toevoeging aan je slimme huis. _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Eduardos op 08-03-2025 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sensy-one
  • Laatst online: 04-05 21:20
Hey, bedankt voor je post! Ik had eerder ook al iets geplaatst, maar helaas was mijn bericht verwijderd omdat het te commercieel zou zijn. Superfijn om te horen dat de sensor zo goed bevalt, we hebben er inmiddels al meer dan 300+ verkocht in de afgelopen 2 weken! De support vanuit deze community helpt ons echt enorm, dus nogmaals dank daarvoor. Mocht je nog niet in onze Discord zitten, kom er gezellig bij!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Panzer Dean
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 04-07 11:21
Nieuw profiel en een half uur later een reactie van het bedrijfsprofiel wat het nieuwe profiel promoot. Wel erg toevallig of gewoon spam?

Toch ook maar eens de website bekeken, nogal fishy allemaal. Slechts één product en geen enkele andere pagina of het noodzakelijke KvK nummer, geen adresgegevens of contactmogelijkheden. Ik zou hier weg blijven...

[ Voor 44% gewijzigd door Panzer Dean op 08-03-2025 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sensy-one
Dank je wel voor je bericht! Je hebt helemaal gelijk wat betreft de contactgegevens, goed gezien. Ik heb ze meteen toegevoegd aan de website, je vindt ze nu onderaan de pagina onder het kopje "Contact information":

Sensy-One
Vendelseweg 2C 3905 LD Veenendaal
KvK: 96603801
info@sensy-one.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 13:59
Uiteraard moet iedereen lekker doen wat die zelf wil. Ik heb er een paar besteld, nog niet mee bezig geweest (nog geen tijd) maar netjes binnen gekregen. Ik zit ook al tijdje in die discord groep.

Adres kan ik je ook zo geven.

[ Voor 7% gewijzigd door Operations op 08-03-2025 21:42 ]

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 192GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sensy-one
Dank je Operations, ben benieuwd hoe je ervaring verder is! Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, stuur gerust een berichtje!
Pagina: 1