Beste mede-tweakers,
Ten eerste excuus voor een soortgelijk topic waar er hier ~2 van rondgaan!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen op 1440p/165hz , denk aan games die nog uitkomen; GTA6, FC7, COD e.d. maar ook aan CS2.
Voor de rest alleen browsen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer €2200,00. Zit wat rek in als het de meerprijs waard is, bijvoorbeeld twijfel ik over een 9800X3D
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het gaat alleen om een compleet nieuwe desktop. Geen onderdelen die ik meeneem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Een sterke voorkeur voor AMD wat betreft CPU/GPU, voor de rest maakt het niet uit. Geef wel liever iets meer uit als het toch net dat beetje kwaliteit geeft.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hoef niet perse RGB, de huidige kast heeft het wel, echter heb ik die gekozen voor de meegeleverde fans.
Het word wel de eerste keer dat ik mijn eigen PC ga bouwen, wellicht iets om rekening mee te houden ( geen moeilijke onderdelen o.i.d.?)
Ga je overklokken?
Wellicht een kleine overclock, niks speciaals.
Wat verwacht je van ons?
Of dat jullie mee willen kijken naar wat ik tot nu toe heb samengesteld, of dat ik iets over het hoofd zie. Zijn er bepaalde onderdelen die niet heel veel extra's brengen maar wel de prijs omhoog schroeven?
Is een 9800X3D de extra ~70,- waard?
Alvast bedankt!
Ten eerste excuus voor een soortgelijk topic waar er hier ~2 van rondgaan!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen op 1440p/165hz , denk aan games die nog uitkomen; GTA6, FC7, COD e.d. maar ook aan CS2.
Voor de rest alleen browsen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer €2200,00. Zit wat rek in als het de meerprijs waard is, bijvoorbeeld twijfel ik over een 9800X3D
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het gaat alleen om een compleet nieuwe desktop. Geen onderdelen die ik meeneem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Een sterke voorkeur voor AMD wat betreft CPU/GPU, voor de rest maakt het niet uit. Geef wel liever iets meer uit als het toch net dat beetje kwaliteit geeft.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hoef niet perse RGB, de huidige kast heeft het wel, echter heb ik die gekozen voor de meegeleverde fans.
Het word wel de eerste keer dat ik mijn eigen PC ga bouwen, wellicht iets om rekening mee te houden ( geen moeilijke onderdelen o.i.d.?)
Ga je overklokken?
Wellicht een kleine overclock, niks speciaals.
Wat verwacht je van ons?
Of dat jullie mee willen kijken naar wat ik tot nu toe heb samengesteld, of dat ik iets over het hoofd zie. Zijn er bepaalde onderdelen die niet heel veel extra's brengen maar wel de prijs omhoog schroeven?
Is een 9800X3D de extra ~70,- waard?
Alvast bedankt!
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 479,90 | € 479,90 |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | € 189,- | € 189,- |
1 | Videokaarten | Sapphire Pulse Radeon RX 9070 XT | € 921,04 | € 921,04 |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 FX | € 129,90 | € 129,90 |
1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 36 | € 25,99 | € 25,99 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3038F16GX2-FX5 | € 112,90 | € 112,90 |
1 | Voedingen | NZXT C850 Gold ATX 3.1, Zwart | € 129,90 | € 129,90 |
1 | SSD's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 4TB | € 240,99 | € 240,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.229,62 |