Hoi allen,
Ik ben bezig met het aansluiten van een nieuwe deurbel situatie. Wat ik als einddoel wil bereiken is het volgende:
Persoon bij voordeur drukt op Nest deurbel (zie link)
Vervolgens gaat de deur gong luid af (zie link)
In huis staat een Nest Hub (zie link)
Op de Nest Hub krijg je de melding dat er iemand voor de deur staat en je kan direct zien wie het is. (Nest hub opent automatisch de camera feed van de deurbel).
Op dit moment maken we gebruik van een draadloze deurbel (los systeem). Zoiets als dit (zie link)
Om het geklooi met kabeltjes in een krappe meterkast en bij de voordeur te voorkomen wil ik graag het systeem eerst in zijn geheel op de keukentafel opbouwen.
Vanmiddag gestart en deze setup gemaakt.
/f/image/pEezH3Fz7BtwXpTV0snHbCeR.png?f=fotoalbum_large)
zie opstelling op keukentafel
:strip_exif()/f/image/kPf8QD0BoCZgjL58l8grDZAq.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu blijft de bel constant door ringen.
YouTube: bel blijft ringen
Iemand tip tricks om deze setup te verbeteren en hoe door te bouwen tot mijn uiteindelijk gewenste setup.
Ik ben bezig met het aansluiten van een nieuwe deurbel situatie. Wat ik als einddoel wil bereiken is het volgende:
Persoon bij voordeur drukt op Nest deurbel (zie link)
Vervolgens gaat de deur gong luid af (zie link)
In huis staat een Nest Hub (zie link)
Op de Nest Hub krijg je de melding dat er iemand voor de deur staat en je kan direct zien wie het is. (Nest hub opent automatisch de camera feed van de deurbel).
Op dit moment maken we gebruik van een draadloze deurbel (los systeem). Zoiets als dit (zie link)
Om het geklooi met kabeltjes in een krappe meterkast en bij de voordeur te voorkomen wil ik graag het systeem eerst in zijn geheel op de keukentafel opbouwen.
Vanmiddag gestart en deze setup gemaakt.
/f/image/pEezH3Fz7BtwXpTV0snHbCeR.png?f=fotoalbum_large)
zie opstelling op keukentafel
:strip_exif()/f/image/kPf8QD0BoCZgjL58l8grDZAq.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu blijft de bel constant door ringen.
YouTube: bel blijft ringen
Iemand tip tricks om deze setup te verbeteren en hoe door te bouwen tot mijn uiteindelijk gewenste setup.