Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spijker93
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 19-08 11:58
Goedemiddag,

Ik heb een moederbord via marktplaats gekocht en deze is net aangekomen. Ik doe de doos open en zie het volgende Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U1ThQMKdzpxN0xnzyp2d8XlBYI0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I70AfkCQNPHTdZfPqOuvORiV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kEs_lPFvrI3PWv2iy2Lh4w2-c7o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C16jY9UaprWZDxteUngFw4bu.jpg?f=fotoalbum_large

Zijn dit gebogen pinnetjes? En zo ja, valt dit nog te gebruiken? Ik ben zelf totaal niet technisch dus reparen of iets dergelijks is helaas geen optie.

Maandag komt mijn nieuwe processor maar durf ik die hier op te zetten?

Beste antwoord (via Spijker93 op 08-03-2025 14:04)

• Dark
  • Registratie: September 1999
  • Nu online

Dark

who tweaked the light?

Niet proberen, te veel beschadigde pins, nog afgezien van de haar in de socket.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/06RKipcfvsEJP9pG3Pqs3VAGGEc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/r7F41RBkEICGTZkGk9RkC2q3.png?f=fotoalbum_large

edit: in het linker vlak ter hoogte van de haar en de middenrand zitten er ook nog een paar fout, zie ik nu...

[ Voor 12% gewijzigd door Dark op 08-03-2025 13:58 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Die ziet er wel redelijk mishandeld uit ja. Is dat bord verstuurd zonder de socket cover? Die pins zijn vrij gevoelig, er hoeft maar iets tegenaan te komen en ze verbuigen.

Terugbuigen is een optie, maar ik zou zelf niet teveel vertrouwen hebben hierin en het plankje vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spijker93
TERW_DAN schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 13:12:
Die ziet er wel redelijk mishandeld uit ja. Is dat bord verstuurd zonder de socket cover? Die pins zijn vrij gevoelig, er hoeft maar iets tegenaan te komen en ze verbuigen.

Terugbuigen is een optie, maar ik zou zelf niet teveel vertrouwen hebben hierin en het plankje vervangen.
Ja inderdaad verstuurd zonder cover, maar wel in de originele doos. Er zat verder niks los in dus opzich zou dat moeten kunnen. Maar als ik nu de gplaatste foto's op Marktplaats terug zie dan zie ik dat er 8 foto's staan, maar geen foto van de cpu- socket, ben bang dat dat al wel genoeg zegt.

Helaas wel 100 euro voor betaald.

Durf ik hem te proberen met mijn nieuwe cpu die maandag komt of is dat niet verstandig? Ik heb hier vrij weinig ervaring mee.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Dark
  • Registratie: September 1999
  • Nu online

Dark

who tweaked the light?

Niet proberen, te veel beschadigde pins, nog afgezien van de haar in de socket.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/06RKipcfvsEJP9pG3Pqs3VAGGEc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/r7F41RBkEICGTZkGk9RkC2q3.png?f=fotoalbum_large

edit: in het linker vlak ter hoogte van de haar en de middenrand zitten er ook nog een paar fout, zie ik nu...

[ Voor 12% gewijzigd door Dark op 08-03-2025 13:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bmwgozer
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 07-06 00:19
Als enkel de rechter was, maar die linkerkant rechts dat is niet te fixen zonder de juiste tools.

Edit: en rechts aan de linkerkant is zelfs afgebroken.

[ Voor 23% gewijzigd door bmwgozer op 08-03-2025 13:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roderiktweaker
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 20:18
Kijken of je jouw geld terug kan krijgen van de verkoper op Marktplaats en anders een negatieve review achterlaten.

Zelf koop ik computer gerelateerde zaken altijd hier op tweakers vraag en aanbod om dit soort dingen te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spijker93
Oke, dan weet ik voldoende. Uiteindelijk een goed leermoment, ik hoop dat ik er met de verkoper uit ga komen.

Bedankt allemaal voor het meedenken!
Pagina: 1