[E-bike] Welke fiets past het beste bij mij?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-05 00:23
Beste mede Tweakers. Ik ben in de markt voor een e-bike.

Ik kwam uit op de Tenways Ago X door de super gunstige prijs van 2399,- leek dit me een stoer en sportieve fiets.

Echter werd ik door een maat van me overgepraat voor een fiets met een Carbon belt. Dan kom je bij Tenways uit op de Ago T ;2699,-) Die ziet er iets minder spannend uit. Heeft minder versnellingen. Maar tijdens de testrit kwam ik blij terug met wat voor een fijn ritje dit was. Alles ging heel intuïtief.

Maar omdat ik binnenkwam met de wens van de Ato X liet de verkoper me de Ghost E-Teru B Pro EQ H XT 12S. Goed merk. Stoer uiterlijk en top onderdelen die flink was afgeprijsd naar 3100,-

Deze testrit was ook fijn. Maar minder intuïtief. Want ik was dat schakelen nog niet zo gewend.

Maar ik voelde de potentie wel. Ook zat hij niet zo lekker out of de box als de Tenways Ago T. Maar de fietsenboer zei, we kunnen de Ghost op maat maken door ander zadel en stuur. Deze fiets lijkt me gevoelsmatig ook meer future proof. En aan te passen en te upgraden.

Ik twijfel dus welke ik moet nemen. Carbon belt heb ik los gelaten en wil gewoon denk ik de beste fiets voor mijn doeleindes.

Ik woon in de Utrechtse Heuvelrug. En wil debuut daar mee gaan verkennen. Met goed weer naar werk. 25km enkele reis.

Waar doe ik goed aan? Help. Want dit zijn natuurlijk 2 uiterste van fietsen. 🙈

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:29

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Even je reactie in een eigen topic gezet; een topic van een paar maanden oud 'kapen' is niet helemaal de bedoeling

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-05 00:23
Dankjewel. Ik wilde het forum niet bevuilen.

Ik heb de knoop doorgehakt en het is de Ghost geworden. :)