Hoi,
Ik heb nu 2x geprobeerd om een shopreview achter te laten maar die worden verwijderd door een medewerker.
Hij vraagt om allerlei bewijs (facturen, ordernummers) en nadat ik dat aanlever stelt hij op een hele vreemde, nare en negatieve toon allerlei vragen, zoals:
Wat was de prijs dan van deze cpu en wat was de prijs elders?
Wanneer heb je hem ontvangen?
Waarom reageer je nu pas na 3 maanden over de website?
Als het product elders goedkoper was, waarom heb je daar dan niet besteld?
Om daarna heel stoer een paar foute aannames aan elkaar te rijgen:
"Je roept van alles, maar niks is aantoonbaar.
Wees gewoon eerlijk. Je schrijft deze review alleen maar om een slechte score uit te delen n.a.v. de Radeon introductie. Daar werken we dus niet aan mee."
Ik heb geen flauw idee wat er momenteel gaande is met megekko of met radeon recenties. Maar ik wil gewoon mijn shopreview plaatsen over een 9800X3D die ik te duur bij Megekko heb gekocht, snel leverbaar zou zijn maar dat uiteindelijk niet was en de ervaring met klantenservice ook niet top was.
Hoe kan ik mijn shopreview alsnog plaatsen?
Ik heb nu 2x geprobeerd om een shopreview achter te laten maar die worden verwijderd door een medewerker.
Hij vraagt om allerlei bewijs (facturen, ordernummers) en nadat ik dat aanlever stelt hij op een hele vreemde, nare en negatieve toon allerlei vragen, zoals:
Wat was de prijs dan van deze cpu en wat was de prijs elders?
Wanneer heb je hem ontvangen?
Waarom reageer je nu pas na 3 maanden over de website?
Als het product elders goedkoper was, waarom heb je daar dan niet besteld?
Om daarna heel stoer een paar foute aannames aan elkaar te rijgen:
"Je roept van alles, maar niks is aantoonbaar.
Wees gewoon eerlijk. Je schrijft deze review alleen maar om een slechte score uit te delen n.a.v. de Radeon introductie. Daar werken we dus niet aan mee."
Ik heb geen flauw idee wat er momenteel gaande is met megekko of met radeon recenties. Maar ik wil gewoon mijn shopreview plaatsen over een 9800X3D die ik te duur bij Megekko heb gekocht, snel leverbaar zou zijn maar dat uiteindelijk niet was en de ervaring met klantenservice ook niet top was.
Hoe kan ik mijn shopreview alsnog plaatsen?