Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanc77
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 07-03 19:19
Mijn Nokia X30 zit vast in de Fastboot Mode. Ik kan Start,Power Off en Restart bootleader selecteren, maar dan gebeurt er niks. Ookharde reset met powerknop en volume downknop werkt niet. Telefoon gaat ook niet uit. Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?

Youtubefilmpjes en alles anders wat ik op internet vind, gaan ervanuit dat ik met de power- volumedownknop het probleem op kan lossen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Misschien is er iets mis met de powerknop. Heb je de knop al eens een paar tikken gegeven? Vooral de hoeken van de knop een paar keer niet al te hard tegen een hard oppervlak tikken zou kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:47
Ik neem aan dat je er geen hoesje meer omheen hebt die egens druk of kracht op kan zetten tijdens het testen?

Dan zou ik als eerste HMD support contacten vor een tip. Nee heb je, ja kun je krijgen.

Komt daar niets uit, zoek een tear down guide op, en haal de telefoon uit elkaar, maak de accu los en de telefon is uit. Controleer dan alles en zet weer de accu erin. Nog niet telefoon dicht maken, eerst testen. Werkt het allemaal goed, dan telefoon uit zetten, dicht maken en weer testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Doman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
johanc77 schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 19:19:
Youtubefilmpjes en alles anders wat ik op internet vind, gaan er vanuit dat ik met de power- volumedownknop het probleem op kan lossen.
Er zijn toch nog wel heel wat mogelijke opties te vinden om nog te proberen?
Google: Nokia stuck fast boot

Probeer het ook eens met een USB kabel op de voeding en/of in de PC
OP die manier moet ik hier een crappy Samsung A51 regelmatig uit zijn bootloop halen...

Nokia G21/G20: Stuck in Boot Loop? Keeps Restarting Over & Over? FIXED!