Ik zoek?
Vijf jaar geleden heb ik zelf een PC samengesteld, toen met als doel om binnen een redelijk budget een gaming PC samen te stellen waar ik een tijdje mee vooruit kan. Dat is goed gelukt, hij speelt nog steeds de nieuwste games zonder al teveel problemen. Maar sinds kort heb ik een Quest 3 en wil ik graag mijn Steamgames in VR kunnen spelen via PCVR. En daar heeft het beestje helaas wel moeite mee.
Ik zoek advies over welke componenten ik moet upgraden om een goede PCVR-ervaring te krijgen. Ik zal neem ik aan sowieso een nieuwe grafische kaart nodig hebben, maar de vraag is dan welke, en dus wat er nog meer nodig is.
Wat is je budget?
Tussen de 1000 en 2000 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Vijf jaar geleden heb ik zelf een PC samengesteld, toen met als doel om binnen een redelijk budget een gaming PC samen te stellen waar ik een tijdje mee vooruit kan. Dat is goed gelukt, hij speelt nog steeds de nieuwste games zonder al teveel problemen. Maar sinds kort heb ik een Quest 3 en wil ik graag mijn Steamgames in VR kunnen spelen via PCVR. En daar heeft het beestje helaas wel moeite mee.
Ik zoek advies over welke componenten ik moet upgraden om een goede PCVR-ervaring te krijgen. Ik zal neem ik aan sowieso een nieuwe grafische kaart nodig hebben, maar de vraag is dan welke, en dus wat er nog meer nodig is.
Wat is je budget?
Tussen de 1000 en 2000 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X (BOX) Boxed | € 0,- | € 0,- |
1 | Moederborden | MSI X470 Gaming Plus Max | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2070 Super Ventus OC | € 0,- | € 0,- |
1 | Interne harde schijven | WD Blue 3,5" (CMR, 64MB cache, 5400rpm), 4TB | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C - Dark TG | € 99,90 | € 99,90 |
1 | Netwerkadapters | Asus PCE-AC55BT B1 | € 0,- | € 0,- |
1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 0,- | € 0,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 38,05 | € 38,05 |
1 | Voedingen | Corsair RM750x (2018) (EU-model) Zwart | € 301,02 | € 301,02 |
1 | SSD's | Intel 660p 2TB | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 438,97 |