Bezorgtijd indicatie lijkt niet te werken

Pagina: 1
Acties:
  • 335 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• youridv1
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 18-09 13:56
Als ik in de pricewatch kijk bij de gisteren uitgebrachte 9070XT categorie: Videokaarten

Dan zie ik overal een groen vrachtwagentje bij staan. Soms zelfs met 24/5 of 24/7. Klik ik op de link, dan staat er bij 9/10 webshops dat de kaart helemaal niet op voorraad is. (Logisch, die zijn gisteren allemaal ingekocht)

Ligt dit aan de webwinkels zelf, of is dit een bug in de PW?

Beste antwoord (via youridv1 op 07-03-2025 18:27)

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@youridv1 Zeker op de dag van de launch gaat het heen en weer qua wel of geen voorraad en kan het sneller voorkomen dat dingen even niet kloppen. Het is geen realtime systeem, er zit altijd even tijd tussen. Inmiddels is het in redelijk rustig vaarwater gekomen en zie ik in ieder dat dit voorbeeld weer klopt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Croga

The Unreasonable Man

Ik klik op je link. Vervolgens klik ik op de eerste kaart. Die staat inderdaad met groene vrachtwagentjes en als ik door klik naar de twee winkels die hem leveren hebben ze hem beiden ook gewoon op voorraad liggen.

Ja, dit ligt bij de winkels zelf en zo te zien gaat het ook gewoon goed. Wat is het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• youridv1
@Croga Klik bij bijvoorbeeld uitvoering: Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT eens op all in one systems

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik verplaats deze even naar Pricewatch zodat onze pricewatchmedewerkers dit kunnen checken :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Croga

The Unreasonable Man

Je had het over 9 van de 10. Het blijkt 1 van de tientallen te zijn. Yup, foutje. Maar niet meer dan dat; een kleine glitch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• youridv1
@Croga ik zie inderdaad dat het er momenteel 1 is. Ik liep er gisteren tegenaan en toen klopte het ook bij Alternate en CAPS niet

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@youridv1 Zeker op de dag van de launch gaat het heen en weer qua wel of geen voorraad en kan het sneller voorkomen dat dingen even niet kloppen. Het is geen realtime systeem, er zit altijd even tijd tussen. Inmiddels is het in redelijk rustig vaarwater gekomen en zie ik in ieder dat dit voorbeeld weer klopt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.