youtube heeft geen geluid meer

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grasmaaier
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 07-09 15:17
hoi,

Mijn youtube heeft geen geluid meer. uiteraard heb ik op google gezocht naar oplossingen maar veel bijzonder komt niet naar boven.

het geluid is niet gedempt, van youtube niet en van windows niet. Er is niets veranderd.

Ik was met VLC iets aan het kijken en ging even naar Youtube. Maar of dat er mee te maken heeft weet ik niet. in VLC kan ik ook niets vinden.

Hebben jullie een idee?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

BCC

Heb je Chrome de site gemute? Dan zie je in de tab een speaker met een streep erdoor. Rechtermuisknop unmute

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vadecium
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07:28
Zelf ook wel eens gehad. Toen werkte het wel in een andere browser waar ik geen addbkocker had geïnstalleerd. Maar na het opnieuw opstarten van mijn computer was het euvel verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grasmaaier
ik ontdek zojuist dat het geldt voor geluid in de browser. ik gebruik Edge. en in brave werkt alles wel.

bovenin het balkje stat inderdaad de speaker, maar die umute ik telkens, maar dat maakt niets uit...

[ Voor 62% gewijzigd door grasmaaier op 07-03-2025 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Eerst de makkelijkste: PC opnieuw opstarten.

Check anders de volume mixer (icoontje in de system tray, rechtermuisknop). Daar kan per applicatie het volume verschillen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grasmaaier
Beide geprobeerd. het geluid staat gewoon aan. De computer uit en aangezet maakt geen verschil.... wat raar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duke of Savage
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 01-10 11:36
grasmaaier schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 11:42:
Beide geprobeerd. het geluid staat gewoon aan. De computer uit en aangezet maakt geen verschil.... wat raar toch.
Heb je Start -> Restart gedaan, of Shutdown?

Met Fast Boot enabled start Windows niet meer vers op na een Shutdown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiagoo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 02-10 16:22
Misschien een update die blijft hangen? of je browser repairen bij programma's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grasmaaier
ik heb afgesloten, en daarna weer aan gezet. ik zal eens kijken of ik edge opnieuw kan installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollie_NL
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-10 11:28
Rechtermuisknop onderin op het speaker icoon naast de datum/tijd en bij Volume Mixer kijken of Edge o.i.d. op mute staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desmond
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
F_J_K schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 09:48:
Eerst de makkelijkste: PC opnieuw opstarten.

Check anders de volume mixer (icoontje in de system tray, rechtermuisknop). Daar kan per applicatie het volume verschillen.
@grasmaaier Wat @F_J_K zegt. In Volume Mixer zie je alle devices, geeft beter beeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ollie_NL
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-10 11:28
Iemand hier op kantoor heeft exact dezelfde klacht nu, geen toeval lijkt mij ?!?
Pagina: 1