Beste, graag zou ik jullie kennis willen aanspreken voor het eventueel verbeteren / checken van mijn nieuwe build. Ik heb een 9070xt Reaper kunnen pakken, vandaar dat ik ga upgraden (kom van een RX480 af). Ik hoop ook dat de dingen passen in de kast.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag dat alles lekker snel werkt, veel browsen, gamen, excel, films kijken etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 2 a 3k, maar het gaat waarschijnlijk richting de 2.5k
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een 1440P monitor 144hz en een 2de scherm 1080P.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb er nu een 1000W voeding in gezet, aangezien deze maar 30 euro meer was en ik weet niet hoe sommige energievreters spiken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Graag AMD CPU, videokaart staat vast.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag stil systeem (daarom wat noctuas). Ik zou graag weer lang doen met mijn build, dus een beetje overkill kan wel op sommige vlakken
Ga je overklokken?
Niet perse
Wat verwacht je van ons?[i]
Hebben jullie nog suggesties. Ik heb nu memory met lichtjes maar dat hoeft niet perse, en vond niet zo snel iets goedkopers. Past dit allemaal in de kast en is het een build die een beetje in balans is. Is deze moederbord oke of kan ik beter iets meer betalen voor iets dat het eventueel waard is.
Bij voorbaat dank
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag dat alles lekker snel werkt, veel browsen, gamen, excel, films kijken etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 2 a 3k, maar het gaat waarschijnlijk richting de 2.5k
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een 1440P monitor 144hz en een 2de scherm 1080P.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb er nu een 1000W voeding in gezet, aangezien deze maar 30 euro meer was en ik weet niet hoe sommige energievreters spiken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Graag AMD CPU, videokaart staat vast.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag stil systeem (daarom wat noctuas). Ik zou graag weer lang doen met mijn build, dus een beetje overkill kan wel op sommige vlakken
Ga je overklokken?
Niet perse
Wat verwacht je van ons?[i]
Hebben jullie nog suggesties. Ik heb nu memory met lichtjes maar dat hoeft niet perse, en vond niet zo snel iets goedkopers. Past dit allemaal in de kast en is het een build die een beetje in balans is. Is deze moederbord oke of kan ik beter iets meer betalen voor iets dat het eventueel waard is.
Bij voorbaat dank

# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 9800X3D Boxed | € 558,99 | € 558,99 |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | € 189,- | € 189,- |
1 | Videokaarten | Powercolor Reaper AMD Radeon RX 9070 XT | € 695,- | € 695,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design North - Mesh Charcoal Black | € 152,99 | € 152,99 |
1 | Processorkoeling | Noctua NH-D15 chromax.black | € 114,90 | € 114,90 |
1 | Ventilators | Noctua NF-A12x25 PWM chromax.black.swap, 120mm | € 30,25 | € 30,25 |
2 | Ventilators | Noctua NF-A14 industrialPPC-3000 PWM, 140mm | € 26,51 | € 53,02 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z5 Neo RGB F5-6000J3040G32GX2-TZ5NR | € 219,90 | € 219,90 |
1 | Voedingen | MSI MPG A1000G PCIE5 | € 169,- | € 169,- |
1 | SSD's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 4TB | € 240,99 | € 240,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.424,04 |