© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
@ocf81 Dat is een gekke, ik ga even intern navragen wat er aan de hand is. Ze is vrij vandaag, maar heb wel wat testmails verzonden. Naar @tweakers.net komt inderdaad niet aan, maar als je @dpgmedia.nl probeert, zou het wel moeten lukken.
Hoezo denk je trouwens dat er een spammuur tussen zit? Ik krijg een melding van de mailserver dat het adres niet bestaat. Krijg jij misschien een andere melding?
Hoezo denk je trouwens dat er een spammuur tussen zit? Ik krijg een melding van de mailserver dat het adres niet bestaat. Krijg jij misschien een andere melding?
@ocf81 Door interne miscommunicatie is het tweakers.net alias nooit geactiveerd. Dat is zojuist gedaan door onze Kees, dus als het goed is kan je haar mailen!
@Glaanie De response komt van een systeem dat het spamexperts.com domein zegt te vertegenwoordigen:
* "email Nora" is waar het mailadres wordt vermeld, maar om spam te vermijden even een alias voor verzonnen.
Maar goed, ik had inmiddels Sandor ook even gemailed, en het wordt nu als het goed is geregeld.
code:
1
2
3
| <email Nora*> failed: host mx1-eu.spamexperts.com (130.117.54.106) said: 550 5.1.1 <email Nora*>: Recipient address rejected: User unknown in virtual mailbox table (in reply to RCPT command) |
* "email Nora" is waar het mailadres wordt vermeld, maar om spam te vermijden even een alias voor verzonnen.
Maar goed, ik had inmiddels Sandor ook even gemailed, en het wordt nu als het goed is geregeld.
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Hmm dat ziet er als een leek zijnde gek uit. @Kees is de vermelding als zijnde spam nu ook opgelost nu je de alias gefixt hebt? Of moet je nog wat extra magie toepassen?
'User unknown' is geen spam melding
En ja, dat is nu opgelost (maar het kan even duren, spamexperts cached die responses enige tijd)
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Ik zei ook niet voor niets "als leek"Kees schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 16:26:
'User unknown' is geen spam meldingEn ja, dat is nu opgelost (maar het kan even duren, spamexperts cached die responses enige tijd)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.