Tweetbot-maker ontwikkelt nieuwe client voor Bluesky

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• :murb:
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 21:03

:murb:

@murb.nl

Topicstarter
Artikel: nieuws: Tweetbot-maker ontwikkelt nieuwe client voor Bluesky
Auteur: @LFranxWind

Er wordt een vergelijking gemaakt tussen 30 miljoen gebruikers van BlueSky en nog geen 1 miljoen actieve gebruikers van Mastodon; dat zijn natuurlijk andere getallen. Veel van de 30 miljoen zijn ook alweer afgehaakt bij BlueSky, maar wanneer er niet beschikt wordt over actieve getallen van BlueSky, is het misschien beter om te rapporteren over het totaal aantal gebruikers van Mastodon: 7,8 miljoen (https://fedidb.org/software/mastodon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• librarianbe
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 07-03 07:25
In deze bijdrage is sprake van een versie van Phoenix voor zowel Android als iOS. Maar ik kan die informatie nergens bevestigd vinden. De website van het project zelf vermeldt alleen een versie voor iOS, mensen op Bluesky zeggen me dat ook, en ook in het Engelstalige artikel op MacRumors, waarop de bijdrage van Tweakers is gebaseerd, is alleen sprake van een versie voor iOS. Dus waar komt de informatie vandaan dat er ook een versie van Phoenix voor Android zou komen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 11:14
De vermelding dat er ook een Android versie komt lijkt incorrect zoals hierboven ook al wordt aangegeven. Het Bluesky account van Tapbots geeft ook aan "An upcoming Bluesky Client for iOS/iPadOS & Mac from the makers of Tweetbot and Ivory. "

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14:29

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Ik heb beide aangepast, dank!

Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.