Verzoek om niet steeds de titels te editen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Geachte redactie,

Ik zou het fijn vinden als jullie wat meer terughoudend kunnen zijn in het editen van de titels van frontpage-artikelen. Dit heeft namelijk als bijeffect dat het artikel weer als 'ongelezen' op de frontpage getoond wordt, omdat mijn browser denkt dat ik de link nog niet bezocht heb.

Met het wijzigen van de titel verandert ook de URL. Vandaar.

Dus mijn vriendelijke verzoek: Denk vooraf goed(/beter/best) na over de titel en 'stick to it'. :)

Thanks! :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:40

Reinier

\o/

Jouw topictitel is een uitzondering hierop ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
offtopic:
Oh shit. :o

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-09 02:46

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

offtopic:
Deze titel dan in elk geval maar even aangepast :P

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:38

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Heb je een voorbeeld wat je hier bedoelt? Zijn het correcties of updates oid? We zijn namelijk ook bezig met A/B-tests, dat kan ook verschil maken.

Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:23

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Een ander voorbeeld waarvan ik weet dat de titel veranderde is nieuws: Gerucht: Duitse hardwareketen Mindfactory heeft mogelijk financiële p.... Ik zal het in de gaten houden maar ik ga niet alle oude titels loggen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:38

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Van die laatste weet ik niet wat er gebeurde. Van anderen, in het Stoute Bugs-topic, zie ik wel dat het komt door A/B-testen. Ik ga dat meenemen richting de redactie, maar dit is wel iets waar we serieus mee aan de slag zijn gegaan dus ik ben bang dat je hier wel vaker tegenaan gaat lopen... Ik ga het aankaarten!

Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
De A/B is denk ik het probleem niet, als ik in een van de twee groepen blijf zitten, toch?

En het is me afgelopen tijd al vaker opgevallen, maar had het nog niet eerder gemeld, tot vandaag dat topic gemaakt werd.

Bedankt, in ieder geval. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Room42 op 06-03-2025 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Kijk, @TijsZonderH, deze is net weer gewijzigd:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RIjGwrdlWtIc6T7P83dfmJdbCFs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5mHyFFRur1amKmFz2Q2ERQ64.png?f=fotoalbum_large

:)

Pagina: 1