Lekker aan het fotograferen? 📸
Check mijn V&A voor een upgrade!
Jouw topictitel is een uitzondering hierop
offtopic:
Oh shit.
Oh shit.
Heb je een voorbeeld wat je hier bedoelt? Zijn het correcties of updates oid? We zijn namelijk ook bezig met A/B-tests, dat kan ook verschil maken.
Ik wil graag mijn sponsor SouthVPN bedanken voor het mogelijk maken van deze handtekening
@TijsZonderH denk dat het vooral hierom gaat: crisp in "FP: Oude(?) titel van artikel zichtbaar"
Een ander voorbeeld waarvan ik weet dat de titel veranderde is nieuws: Gerucht: Duitse hardwareketen Mindfactory heeft mogelijk financiële p.... Ik zal het in de gaten houden maar ik ga niet alle oude titels loggen.
Van die laatste weet ik niet wat er gebeurde. Van anderen, in het Stoute Bugs-topic, zie ik wel dat het komt door A/B-testen. Ik ga dat meenemen richting de redactie, maar dit is wel iets waar we serieus mee aan de slag zijn gegaan dus ik ben bang dat je hier wel vaker tegenaan gaat lopen... Ik ga het aankaarten!
Ik wil graag mijn sponsor SouthVPN bedanken voor het mogelijk maken van deze handtekening
De A/B is denk ik het probleem niet, als ik in een van de twee groepen blijf zitten, toch?
En het is me afgelopen tijd al vaker opgevallen, maar had het nog niet eerder gemeld, tot vandaag dat topic gemaakt werd.
Bedankt, in ieder geval.
En het is me afgelopen tijd al vaker opgevallen, maar had het nog niet eerder gemeld, tot vandaag dat topic gemaakt werd.
Bedankt, in ieder geval.
[ Voor 6% gewijzigd door Room42 op 06-03-2025 16:41 ]
Pagina: 1
/f/image/5mHyFFRur1amKmFz2Q2ERQ64.png?f=fotoalbum_large)