Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex87
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-06 10:47
Mijn vraag
Heeft iemand een een oplossing voor mijn probleem? Het zit als volgt, een aantal weken geleden was mijn OP watch 2 gewoon verbonden aan mijn telefoon (OP Ace 3, chinese versie van de OP12) maar er was van de een op de andere dag geen communicatie meer tussen de twee apparaten. Dit gaf de horloge ook aan via een melding. De oplossing die hiervoor kon vinden was om het horloge te factory resetten. Na dat gedaan te hebben, wilt het horloge niet meer communiceren met mijn telefoon terwijl het in de 3 a 4 maanden ervoor nooit een probleem was. Het horloge connect wel met de OP nord van mijn zoon. Heeft iemand een oplossing voor mij, naast de dingen die ik al geprobeerd heb.

Relevante software en hardware die ik gebruik
One Plus watch 2r
One Plus Ace 3

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
De klantenservice kon mij niet helpen, omdat ik een chinees model heb. Dus dan zou ik de chinese klantenservice moeten contacten maar je raad het al, ik kan geen Chinees. Wat ik op internet kon vinden tot nu toe heb ik geprobeerd.
- Oudere versie van Ohealth/ Wear OS installeren.
- Huidige Ohealth/ Wear OS verwijderen cache/ alle data ervan wissen. En opnieuw installeren.
- Met een mock location app gedaan of ik in China was.
- Gecheckt of het aan de horloge lag door hem te koppelen aan een andere telefoon en dat werkte. Dus het ligt ergen aan de communicatie tussen de Ace 3 en het horloge.
- Bluetooth op mijn telefoon gereset.

Wat ik nog niet geprobeerd heb is om mijn telefoon te resetten, maar dat wil ik als laatste redmiddel omdat ik niet eens weet of het werkt.

Als er nog vragen zijn hoor ik het graag, maar ik hoor nog liever of iemand een oplossing heeft voor het probleem. Ik hoor ook graag of er dan andere watches zijn die ik dan beter kan gebruiken of dat jullie verwachten dat het aan de Chinse markt telefoon ligt.

Bedankt alvast

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Heb je ook de bluetooth instellingen van je telefoon gereset(in de instellingen app even zoeken naar bluetooth of reset om te optie te vinden)? Dit verwijdert alle bekende netwerken/apparaten van de Bluetooth en Wifi, maar kan een oplossing zijn voor je probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex87
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-06 10:47
RepareerDroid schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 20:50:
Heb je ook de bluetooth instellingen van je telefoon gereset(in de instellingen app even zoeken naar bluetooth of reset om te optie te vinden)? Dit verwijdert alle bekende netwerken/apparaten van de Bluetooth en Wifi, maar kan een oplossing zijn voor je probleem.
Dit heb ik ook al gedaan. Vergeten te vermelden. Ik ga het aanpassen.