Inzet personeel

Pagina: 1
Acties:
  • 297 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickert88
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 06-03 16:54
Mijn vraag

Ik wil graag in een excel de personele bezetting in beeld brengen. downloadlinkje Wetransfer - https://we.tl/t-ZZeviRlczV
Ik wil in rij 20 een voorwaardelijke opmaak maken om:

- oranje: te checken of in dit geval bijvoorbeeld Arie niet dubbel is ingeboekt is voor die dag.
- groen: te checken of iedereen is ingezet en niet dubbel
- geel: aan te geven dat niet iedereen is ingezet, maar ook niet dubbel is ingezet

Hoop dat dit voor iedereen duidelijk is, maar ik kom er niet uit. _/-\o_

Relevante software en hardware die ik gebruik
Excel (office 365)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
ChatGPT, allerlei formules, beetje zelf prutsen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welkom :)

Vervelend, maar ik ga je topic sluiten. Om twee redenen;

- een 'willekeurig' bestand van internet, dat kan malware bevatten. Die ga ik niet openen (niet persoonlijk bedoeld :* ). Beter is alleen de relevante structuur te geven in het topic, niet een heel bestand

- een bestand neerzetten en vragen dat wij het doen, dat is niet echt hoe ons forum werkt. We zien graag dat je eerst aangeeft wat je concreet overweegt / probeert / waar je vastloopt. Des te meer als (het huiswerk is of) het voor werk is waar je iemand kunt inhuren ;)

Zou je een nieuw topic kunnen openen met wat meer over de opzet, probeersels en waar je vastloopt? Dan denken we graag mee

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.