Hey
Al jaren is de droom om eens iets deftige van een audioset te kopen.
De nieuwe eetkamer is gekocht....de living wordt weldra geschilderd....tijd om eindelijk eens iets te kopen van audio.
Heel veel gelezen....maar niet simpel als beginneling.
Wat wil ik..... platenspeler,versterker en boxen.
Geen oneindig budget....1000-2000 euro.
Moet dit nog verkocht krijgen aan de vrouw uiteraard.
Moet ook een klein beetje passen in het interieur 😉.
Heb bij Teufel mooie sets gezien +/- 1500 euro.
Ook bij lokale hifi man geweest daar raden ze me Onkyo en Focal en Reloop platenspeler aan. Wel al boven de 2000 euro.
Zijn dit goede keuzes,zijn er betere voor iemand die graag eens plaatje speelt,cd's heb ik ook maar vrees geen cd speler te kopen op dit moment. Spotify moet zeker gestreamd kunnen worden etc...later misschien tv erop aansluiten.
Laat gerust tips, voorstellen horen.
Alvast bedankt
Mod-edit: zie voor een update van de TS: jurdup in "Start -- audioset-- beginner"
Al jaren is de droom om eens iets deftige van een audioset te kopen.
De nieuwe eetkamer is gekocht....de living wordt weldra geschilderd....tijd om eindelijk eens iets te kopen van audio.
Heel veel gelezen....maar niet simpel als beginneling.
Wat wil ik..... platenspeler,versterker en boxen.
Geen oneindig budget....1000-2000 euro.
Moet dit nog verkocht krijgen aan de vrouw uiteraard.
Moet ook een klein beetje passen in het interieur 😉.
Heb bij Teufel mooie sets gezien +/- 1500 euro.
Ook bij lokale hifi man geweest daar raden ze me Onkyo en Focal en Reloop platenspeler aan. Wel al boven de 2000 euro.
Zijn dit goede keuzes,zijn er betere voor iemand die graag eens plaatje speelt,cd's heb ik ook maar vrees geen cd speler te kopen op dit moment. Spotify moet zeker gestreamd kunnen worden etc...later misschien tv erop aansluiten.
Laat gerust tips, voorstellen horen.
Alvast bedankt
Mod-edit: zie voor een update van de TS: jurdup in "Start -- audioset-- beginner"
[ Voor 6% gewijzigd door Jorgen op 31-03-2025 00:57 ]