Verwijderd

Topicstarter
/me 82 tm wordt de laatste tijd ook wat ouder.

Vandaar dat ik het liefst online een portable wil gaan kopen :) (ik ben ook heel lui trouwens)

Eerst wil ook wat prijzen kunnen vergelijken want er zijn zoveel MD's die aan mijn eisen voldoen dat ik een beetje krankjorem wordt van alles :)

www.minidiscworld.nl is de enige site die ik ken

Volgende week ga ik ook eens bij mediamarkt kijken (daar hoor ik zoveel mensen over, dat moet ik een keer meemaken :) )

Verwijderd

Bij V&D is nu de Sharp MD MT80 in de aanbieding, van 429 voor 369 gulden, misschien is het wat voor je.. suc6

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 15 september 2001 20:43 schreef Courage het volgende:
Bij V&D is nu de Sharp MD MT80 in de aanbieding, van 429 voor 369 gulden, misschien is het wat voor je.. suc6
-Hij is te groot
-De batterijen gaan niet lang genoeg mee
-Er zit een bult op (batterijding)
-En hij is een beetje zwaar :)

Ik kan misschien beter toch zeggen wat ik ongeveer zoek, da's misschien leuk voor aanbiedingen.

-Alleen een speler is voldoende
-MDLP hoeft hij niet te ondersteunen
-er moet een remote control bijzitten waar ik de titel van een nummer op kan zien en een gewone 3,5mm jackplug in kan prikken
-De batterijen moeten lang meegaan omdat ik altijd vergeet ze op te laden :). Zeg minimaal 20 uur
-Inclusief minidisc en batterij moet hij ongeveer evenzwaar zijn als mijn Siemens M35i, anders loop ik niet in evenwicht ;)

• ipsec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03 21:48
Scheer & Foppen?

Verwijderd

Tja, dan is de Sony MZR-90 wel een optie, wel een dure optie maar ook een mooie en goede optie :)

Ik zag em laatst voor fl. 799, bij Megapool dacht ik, ik weet et niet meer zeker, kan ook V&D geweest zijn...

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 16 september 2001 14:01 schreef Kremez het volgende:
Tja, dan is de Sony MZR-90 wel een optie, wel een dure optie maar ook een mooie en goede optie :)

Ik zag em laatst voor fl. 799, bij Megapool dacht ik, ik weet et niet meer zeker, kan ook V&D geweest zijn...
Ik zag ook bij www.webvoordelig.nl een MZ-R91 voor 699, volgens mij is dat de opvolger van de MZ-R90

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:42

miekol

erm

Je mag mijn oude sharp minidisc kopuh,150 piek ;)

Maaruh wrom koop je nie gewoon een (8cm?) mp3 cd speler???

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 16 september 2001 15:16 schreef miekol het volgende:
Je mag mijn oude sharp minidisc kopuh,150 piek ;)

Maaruh wrom koop je nie gewoon een (8cm?) mp3 cd speler???
Daar zat ik ook naar te kijken, maar ik wil hem het liefst in mijn broekzak kunnen stoppen en daar is een 8cm speler net iets te groot voor. Vooral degenen die nu verkrijgbaar zijn zijn absoluut nog niet klein te noemen.

• miekol

miekol

erm

Baggy broeken kopen B-)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 16 september 2001 16:00 schreef miekol het volgende:
Baggy broeken kopen B-)
Da's waarschijnlijk nog goedkoper ook dan een MD :)

Maar ik wil ook een afstandsbediening waar de titel in beeld komt van het schermpje en dat hebben die 8 cm gevallen niet.

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-03 22:37

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Koop zo'n sony md-player, die kosten relatief weinig en zijn ontiegelijk klein.

• LeonT
  • Niet online
Op zondag 16 september 2001 16:05 schreef sebastius het volgende:
Koop zo'n sony md-player, die kosten relatief weinig en zijn ontiegelijk klein.
Koop idd een sony, ik ben erg tevreden over de mijne, ook al isie al weer wat oud. Ga gewoon voor de goedkoopste die aan jou eisen voldoet.

Verwijderd

Ik had mijn Sony MZ R-700PC bij "minidiscworld.com" gekocht een tijdje geleden. Binnen 4 dagen had ik het pakketje :)

• miekol

miekol

erm

Makro heb nog weleens goedkope md spelers :)

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-03 16:00
bevalt die sony met die mp3 kit achtig ding erbij?? Wil hem namelijk ook kopen....wat kost een ding om hem dan aan te sluiten op de autoradio????

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Verwijderd

Op zondag 16 september 2001 18:35 schreef miel het volgende:
bevalt die sony met die mp3 kit achtig ding erbij?? Wil hem namelijk ook kopen....wat kost een ding om hem dan aan te sluiten op de autoradio????
Ik heb die MZR700PC voor 594,- (incl. 15,- rembours) HEt bevalt echt heel goed en vooral die LongPlay modes waarbij je tot 320min op een 80min discje kan opnemen. Zonder echt heel erg veel geluidskwaliteit te verliezen. En ik neem aan dat je een radio/cassette speler hebt. dan koop je zo'n cassettebandje met die signalen van een cd/md speler omzetten. That's all. Ik heb die MD vaak in de auto kheb die afstandsbediening aan dicht bij mijn stuur zodat ik zo kan skippen van nummers :)

• FreakR
  • Laatst online: 13-03 13:10
Ik heb zelf de Sony Mzr 700 een perfect dingetje maarja als je een display op de afstandbediening wil hebben zul je voor de (duurdere) Mzr 91 moeten hebben 8-)

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Verwijderd

Hmmmm :)

Zo'n MZ-R91 is wel interessant :9~

Heb net mijn creative jukebox verkocht, dat ding is veeeeeeeeels te groot en te log, die MZR-91 ondersteunt dat 4cd op 1 MD ook?(weet de naam v/d techniek ff niet meer) Dat zou ik wel erug handig vinden nl. :)

Verwijderd

Op zondag 16 september 2001 19:33 schreef Fr3aKER het volgende:
Ik heb zelf de Sony Mzr 700 een perfect dingetje maarja als je een display op de afstandbediening wil hebben zul je voor de (duurdere) Mzr 91 moeten hebben 8-)
Dat hoeft niet, je kunt namelijk die afstandbediening met display apart kopen. Ik heb het eens ergens gezien.

• miel
hoe neem ik die mp3 files dan op??gaat dat via een usb kabel??? blijft de kwaliteit dan wel een beetje redelijk??

Verwijderd

Dat USB apparat wordt door windows als geluids apparaat herkend, als je dan vervolgens in een wilekeurig audio progje een mp3 afspeelt neemt deze hem gewoon over.

Verwijderd

Op zondag 16 september 2001 15:12 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:

[..]

Ik zag ook bij www.webvoordelig.nl een MZ-R91 voor 699, volgens mij is dat de opvolger van de MZ-R90
Hmm, volgens mij hebben ze by sony gewoon een nulletje extra erachter gedaan voor de opvolger... mz-r70 is de oude, ik heb de nieuwe versie mz-r700...

wat dat mz-r91 is weet ik niet...
[sup][ /me denkt eerder aan een typefout :? ][/sup]

• miel
ok dus gewoon via de USB kabel.....en de kwaliteit?? maakt dat nog wat uit?

Verwijderd

Natuurlijk is digitaal opnemen beter maar de kwaliteit van het opgenomen mp3tje gaat niet achteruit. Althans niet hoorbaar.

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
ik had deze gekocht in hongkong
Afbeeldingslocatie: http://www.minidiscworld.nl/media/panasonic_sj_mj_88.jpg op deze site kost hij fl 649,-

ik had hem gehaal voor fl 400,- met garantie en al
vind hun dus een beetje duur om eerlijk te zijn

"If u do something do it with style, or do it at all."

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 17 september 2001 00:54 schreef jazzVL het volgende:
ik had deze gekocht in hongkong
[afbeelding] op deze site kost hij fl 649,-

ik had hem gehaal voor fl 400,- met garantie en al
vind hun dus een beetje duur om eerlijk te zijn
Die zat ik eerst ook naar te kijken, vind hem ietsje te duur. Nu zit ik reviews te zoeken van de Sony MZ-E500 :

http://www.minidisct.com/products/sony_mze500.html

Afbeeldingslocatie: http://www.minidisct.com/productpic/sony_mze500.jpg

Ik vind dat 'bloemetje' bovenop alleen niet zo mooi, maar hij zit toch in mijn zak, dus al te druk ga ik me er niet over maken. MZ-E501 is mooier, maar die ben ik nog niet tegengekomen :'(
Pagina: 1