Ineens reclame bij muziek op Spotify premium

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleautviool
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:30
Ik krijg sinds een half uur ineens reclame tussen mijn muziek door te horen op Spotify (Duo abonnement) en nog vaak ook.

Hebben meer mensen hier last van of ben alleen ik de sjaak?

Ik sta al in de queue bij Spotify helpdesk om het te vragen, maar dat duurt een tijdje

[ Voor 19% gewijzigd door kleautviool op 06-03-2025 13:01 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat heb je al geprobeerd dan? Of ben je direct de pen in geklommen? Ik bedoel, even opnieuw aanmelden, je abonnement controleren, je betaling controleren, etc...?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:51
In welk land is je account geregistreerd?
Is dit gewoon een NL account of ligt dit heel anders?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleautviool
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:30
Ik ben uitgelogd en weer ingelogd en heb de app opnieuw geinstalleerd, beide zonder resultaat. Betalingen staan gewoon goed (gaan via iDeal) en ik heb er geen gemist.

Account is gewoon een NL account.

Ik heb dit topic overigens niet geopend in de hoop een oplossing te vinden, maar was benieuwd of dit bij meerdere mensen speelt.

Net wel bericht van de helpdesk gekregen dat ze op de hoogte van het probleem zijn en aan een oplossing werken. Blijkbaar ben ik dus niet de enige die er last van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb sinds je bericht Spotify zitten luisteren en geen reclame gehad. :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dixet
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:51
kleautviool schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 13:34:
Ik ben uitgelogd en weer ingelogd en heb de app opnieuw geinstalleerd, beide zonder resultaat. Betalingen staan gewoon goed (gaan via iDeal) en ik heb er geen gemist.

Account is gewoon een NL account.

Ik heb dit topic overigens niet geopend in de hoop een oplossing te vinden, maar was benieuwd of dit bij meerdere mensen speelt.

Net wel bericht van de helpdesk gekregen dat ze op de hoogte van het probleem zijn en aan een oplossing werken. Blijkbaar ben ik dus niet de enige die er last van heeft.
heb je een premium account?
Pagina: 1