Zie iedere advertentie van een gebruiker die (nog) geen feedback heeft. Bijvoorbeeld:
• v&a aangeboden: iPad Pro, 13”-128 GB (3e generatie) Modelnummer: MTEL2NF
• v&a aangeboden: Samsung UE49KS7000 Zilver, Zwart
• v&a aangeboden: Gigabyte GeForce RTX 5070 EAGLE OC SFF 12G
Kijk je in de HTML, dan zie je dat er wel een link is!
Maar de <a> heeft geen content, dus is niet zichtbaar en niet klikbaar.
Probleem: ik heb iets gekocht van een gebruiker die nog geen beoordeling heeft. Nu wil ik de gebruiker beoordelen, en normaal navigeer ik daarvoor naar de advertentie in kwestie en klik op de sterren. Maar de gebruiker die ik wil beoordelen heeft nog geen sterren, dus de link is leeg.
Nu kom ik er wel uit door naar de HTML te kijken of de URL van een advertentie mèt sterren te tweaken, maar da's natuurlijk niet echt superhandig.
"Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed"
Misschien grijze of lege sterren, of de tekst "nog niet beoordeeld", iig iets klikbaars.
• v&a aangeboden: iPad Pro, 13”-128 GB (3e generatie) Modelnummer: MTEL2NF
• v&a aangeboden: Samsung UE49KS7000 Zilver, Zwart
• v&a aangeboden: Gigabyte GeForce RTX 5070 EAGLE OC SFF 12G
Kijk je in de HTML, dan zie je dat er wel een link is!
code:
1
2
3
4
| <dd class="beoordeling"> <a href="https://tweakers.net/gallery/252478/aanbod/"></a> (0) </dd> |
Maar de <a> heeft geen content, dus is niet zichtbaar en niet klikbaar.
Probleem: ik heb iets gekocht van een gebruiker die nog geen beoordeling heeft. Nu wil ik de gebruiker beoordelen, en normaal navigeer ik daarvoor naar de advertentie in kwestie en klik op de sterren. Maar de gebruiker die ik wil beoordelen heeft nog geen sterren, dus de link is leeg.
Nu kom ik er wel uit door naar de HTML te kijken of de URL van een advertentie mèt sterren te tweaken, maar da's natuurlijk niet echt superhandig.
"Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed"
Misschien grijze of lege sterren, of de tekst "nog niet beoordeeld", iig iets klikbaars.
Verstuurd vanaf mijn Computer®