situatie:
2 tv's en 3 bluetooth headsets
TV 1= Philips PUS8807
TV 2= TCL 43T7B
Headset 1= Galaxy buds pro(2021) inears
Headset 2= Roseland (Action) overears
Headset 3= Rebel n Fresh clam fuse overears
Ik gebruik op beide tv's de volgende apps vanuit Google TV:
Netflix
Prime video
Disney +
Smarttube
Kodi
Ik heb een vreemd probleem met de Rebel n Fresh headset op mijn TCL tv. Er is een lipsync probleem tijdens het afspelen vanaf Netflix, Disney en Kodi. Tijdens het starten van een video, begint de audio eerder af te spelen dan de video. En dit blijft zolang de video wordt afgespeeld. Het vreemde is echter, dat het probleem er niet is bij Smarttube en Prime video. Dan is de audio gewoon in sync met het videosignaal.
Ook bitrate en videokwaliteit lijkt niet van invloed.
Opnieuw koppelen, maakt geen verschil. Apps opnieuw installeren, helpt niet.
Het probleem met deze headset is niet aanwezig op de Philips TV.
De andere 2 headsets hebben geen problemen op beide tv's
Er zijn geen instellingen op de TCL tv die een verschil maken. En de synchronisatie instellingen werken op alle audio uitgangen, BEHALVE bluetooth.
Waarom werkt het op de TCL tv, bij de ene app wel en bij de andere weer niet? (codec problemen of te weinig rekenkracht van de budget tv?)
2 tv's en 3 bluetooth headsets
TV 1= Philips PUS8807
TV 2= TCL 43T7B
Headset 1= Galaxy buds pro(2021) inears
Headset 2= Roseland (Action) overears
Headset 3= Rebel n Fresh clam fuse overears
Ik gebruik op beide tv's de volgende apps vanuit Google TV:
Netflix
Prime video
Disney +
Smarttube
Kodi
Ik heb een vreemd probleem met de Rebel n Fresh headset op mijn TCL tv. Er is een lipsync probleem tijdens het afspelen vanaf Netflix, Disney en Kodi. Tijdens het starten van een video, begint de audio eerder af te spelen dan de video. En dit blijft zolang de video wordt afgespeeld. Het vreemde is echter, dat het probleem er niet is bij Smarttube en Prime video. Dan is de audio gewoon in sync met het videosignaal.
Ook bitrate en videokwaliteit lijkt niet van invloed.
Opnieuw koppelen, maakt geen verschil. Apps opnieuw installeren, helpt niet.
Het probleem met deze headset is niet aanwezig op de Philips TV.
De andere 2 headsets hebben geen problemen op beide tv's
Er zijn geen instellingen op de TCL tv die een verschil maken. En de synchronisatie instellingen werken op alle audio uitgangen, BEHALVE bluetooth.
Waarom werkt het op de TCL tv, bij de ene app wel en bij de andere weer niet? (codec problemen of te weinig rekenkracht van de budget tv?)
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF