Komen mijn reacties wel aan bij verkopers

Pagina: 1
Acties:
  • 917 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwvdreek
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 22-09 13:00
Hi,

Sinds 2 maanden heb ik al een paar keer gereageerd op een vraag en aanbod product dicht bij mij in de buurt. Ik krijg steeds geen reactie. eerst dacht ik dat dat kwam doordat ik te laag bood. Echter bij mijn laatste reactie op een product, heb ik vrijdag de vraagprijs van E325,-- geboden. Echter geen reactie en zondagavond heeft de verkoper de vraagprijs naar E300,-- verlaagd.

Uiteraard heb ik zondagavond een nieuw bod gedaan van E300,-- maar ook daar heb ik geen reacties op ontvangen.

1. Heeft hij mijn reacties wel ontvangen?
2. Sta ik op een zwarte lijst?
3. Gaat er iets mis bij tweakers.net
3. Wil de verkoper gewoon niet aan mij verkopen?

Hopelijk kan iemand mij helpen om de de eerste 3 oorzaken uit te sluiten.

Groeten,

J-W.

Beste antwoord (via Jwvdreek op 05-03-2025 21:07)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik heb even gekeken en er lijkt hier niets mis te zijn. Je ontvangt simpelweg geen reacties van degenen aan wie je de berichten stuurt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Gebruik je een adblocker? Wellicht even deze pagina checken: https://tweakers.net/info...s/instructie-whitelisten/

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwvdreek
Nee ik gebruik geen adblockers en ik heb de zowel reactie via mijn laptop als IPhone (via Wifi) gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:46
Zwarte lijst is er niet voor zover ik weet, maar wellicht meer een kwestie van niet willen (durven?) verkopen aan een gebruiker met geen reviews?
Ik heb momenteel geen advertenties online anders had je daar wel op kunnen reageren om het te testen, misschien een andere tweaker die dit ziet wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_IBlackI_I
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:57
Je mag na 72 uur (Zie 35.f.) gewoon een negatieve review over de adverteerders plaatsen.

[ Voor 4% gewijzigd door I_IBlackI_I op 05-03-2025 21:07 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik heb even gekeken en er lijkt hier niets mis te zijn. Je ontvangt simpelweg geen reacties van degenen aan wie je de berichten stuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Jwvdreek schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 19:46:
Hi,

Sinds 2 maanden heb ik al een paar keer gereageerd op een vraag en aanbod product dicht bij mij in de buurt. Ik krijg steeds geen reactie. eerst dacht ik dat dat kwam doordat ik te laag bood. Echter bij mijn laatste reactie op een product, heb ik vrijdag de vraagprijs van E325,-- geboden. Echter geen reactie en zondagavond heeft de verkoper de vraagprijs naar E300,-- verlaagd.

Uiteraard heb ik zondagavond een nieuw bod gedaan van E300,-- maar ook daar heb ik geen reacties op ontvangen.

1. Heeft hij mijn reacties wel ontvangen?
2. Sta ik op een zwarte lijst?
3. Gaat er iets mis bij tweakers.net
3. Wil de verkoper gewoon niet aan mij verkopen?

Hopelijk kan iemand mij helpen om de de eerste 3 oorzaken uit te sluiten.

Groeten,

J-W.
Stuur op Marktplaats eens een paar willekeurige berichten; wel gelezen, nooit reactie. En dan is het bv ook dat je de vraagprijs (of dicht ertegen) biedt. Stukje mentaliteit en fatsoen dat anders is dan 10 jaar terug.

Opa fredkroket verteld...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jwvdreek
Dagion schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 20:59:
Zwarte lijst is er niet voor zover ik weet, maar wellicht meer een kwestie van niet willen (durven?) verkopen aan een gebruiker met geen reviews?
Ik heb momenteel geen advertenties online anders had je daar wel op kunnen reageren om het te testen, misschien een andere tweaker die dit ziet wellicht?
Dagion,

Ik heb je net even een test berichtje gestuurd. Zou je deze willen antwoorden als je hem ontvangen hebt?

Gr.

J-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:16

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

fredkroket schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 21:07:
[...]

Stuur op Marktplaats eens een paar willekeurige berichten; wel gelezen, nooit reactie. En dan is het bv ook dat je de vraagprijs (of dicht ertegen) biedt. Stukje mentaliteit en fatsoen dat anders is dan 10 jaar terug.
Dat is echter niet hoe we het op Tweakers graag zien. Na 72 uur mag er een review worden achtergelaten in dergelijke gevallen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwvdreek
I_IBlackI_I schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 21:03:
Je mag na 72 uur (Zie 35.f.) gewoon een negatieve review over de adverteerders plaatsen.
Dan ga ik zo voor 6 verkopers een negatieve review plaatsen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwvdreek
Bor schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 21:27:
[...]

Dat is echter niet hoe we het op Tweakers graag zien. Na 72 uur mag er een review worden achtergelaten in dergelijke gevallen.
Dan ga ik zo voor 6 verkopers een negatieve review plaatsen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:16

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Dit lijkt inmiddels niet meer relevant. Ik ga het topic sluiten.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.