gupfishy schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 19:07:
Mijn zoon wil met wat vrienden een midweekje ergens naar een park. Zijn alle 4 onder de 18 (16 en 17) Maar center parks moet er iemand van 21 zijn en ook daadwerkelijk aanwezig zijn .
Nu wil ik garant staan en ook bij inchecken en uitchecken aanwezig zijn maar center parks kan dan nog niet
Iemand een idee bij welk park dit wel kan?
Een camping waarbij je kan helpen om de tent op te zetten?
Maar ik kan mij voorstellen dat een park geen zin heeft in minderjarigen in een huisje zonder begeleider. Tegelijkertijd zal je vast wel een 6 persoons huisje kunnen huren en vertrekken na het inchecken, je zal dan wel voor 5 personen moeten betalen uiteraard. Maar als je zoon en vrienden zich gedragen zal het park niks weten en niet eens iets doorhebben. Tegelijkertijd zal het mogelijk wel in strijd zijn met het reglement, dus dat is niet iets wat we hier op Tweakers zullen promoten.
Dit:
Landal
We nemen alleen boekingen in behandeling van personen die 18 jaar of ouder zijn. De hoofdboeker moet ook aanwezig zijn bij het verblijf.
Roompot - daar staat niet direct dat de hoofdboeker aanwezig moet blijven
Roompot vakantieparken en jongeren.
Jongeren zijn welkom bij Roompot indien aan een aantal voorwaarden wordt voldaan. Indien de hoofdboeker minimaal 21 jaar is kan je ook als jongerengroep een vakantiehuis of bungalow op een Roompot vakantiepark Nederland boeken.
Europarcs - daar zou je misschien zelf een tweede huisje kunnen huren en er ook blijven?
Vanaf welke leeftijd mag ik boeken bij EuroParcs? De hoofdboeker dient minimaal 18 jaar oud te zijn en zelf ook op het park verblijven.
[
Voor 27% gewijzigd door
President op 05-03-2025 19:16
]