Vakantiepark Nederland voor 16 jarige zonder ouders

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 14:21
Mijn zoon wil met wat vrienden een midweekje ergens naar een park. Zijn alle 4 onder de 18 (16 en 17) Maar center parks moet er iemand van 21 zijn en ook daadwerkelijk aanwezig zijn .

Nu wil ik garant staan en ook bij inchecken en uitchecken aanwezig zijn maar center parks kan dan nog niet

Iemand een idee bij welk park dit wel kan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 14:15
gupfishy schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 19:07:
Mijn zoon wil met wat vrienden een midweekje ergens naar een park. Zijn alle 4 onder de 18 (16 en 17) Maar center parks moet er iemand van 21 zijn en ook daadwerkelijk aanwezig zijn .

Nu wil ik garant staan en ook bij inchecken en uitchecken aanwezig zijn maar center parks kan dan nog niet

Iemand een idee bij welk park dit wel kan?
Een camping waarbij je kan helpen om de tent op te zetten?

Maar ik kan mij voorstellen dat een park geen zin heeft in minderjarigen in een huisje zonder begeleider. Tegelijkertijd zal je vast wel een 6 persoons huisje kunnen huren en vertrekken na het inchecken, je zal dan wel voor 5 personen moeten betalen uiteraard. Maar als je zoon en vrienden zich gedragen zal het park niks weten en niet eens iets doorhebben. Tegelijkertijd zal het mogelijk wel in strijd zijn met het reglement, dus dat is niet iets wat we hier op Tweakers zullen promoten.

Dit:
Landal
We nemen alleen boekingen in behandeling van personen die 18 jaar of ouder zijn. De hoofdboeker moet ook aanwezig zijn bij het verblijf.
Roompot - daar staat niet direct dat de hoofdboeker aanwezig moet blijven
Roompot vakantieparken en jongeren.
Jongeren zijn welkom bij Roompot indien aan een aantal voorwaarden wordt voldaan. Indien de hoofdboeker minimaal 21 jaar is kan je ook als jongerengroep een vakantiehuis of bungalow op een Roompot vakantiepark Nederland boeken.
Europarcs - daar zou je misschien zelf een tweede huisje kunnen huren en er ook blijven?
Vanaf welke leeftijd mag ik boeken bij EuroParcs? De hoofdboeker dient minimaal 18 jaar oud te zijn en zelf ook op het park verblijven.

[ Voor 27% gewijzigd door President op 05-03-2025 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
Wow wat een fijne reactie
We willen geen regels overtreden. Die gasten zijn ook erg netjes en maak me zeker niet druk dat er iets kapot zou gaan

Maar ga ze morgen wel bellen of het opties zijn.
Ben benieuwd of er nog meer ervaringen zijn waar het al is gelukt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:04
Appelhof? Dat is 15-20 jaar volgens mij.

Zucht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 19:15
Het zal geen optie zijn. Algemeen genomen zijn 16 jarige die losgelaten zijn een pest voor deze parken. Daarom dat er ook vaak een 21 jaar grens is gezet.

Je zal spijtig genoeg - of de regels moeten omzeilen - of er zelf bij moeten zijn.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
Ben ook bang dat ik er dan bij moet zijn.
Zal dus een groter huisje worden en mijzelf dan op sluiten in een losse slaapkamer haha

Maar wel balen dat ze dat niet kunnen ook met garantstelling.
Snap het ook wel maar vind het sneu voor die gasten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

gupfishy schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 19:29:
Ben ook bang dat ik er dan bij moet zijn.
Zal dus een groter huisje worden en mijzelf dan op sluiten in een losse slaapkamer haha

Maar wel balen dat ze dat niet kunnen ook met garantstelling.
Snap het ook wel maar vind het sneu voor die gasten
Jij gaat lekker een midweek pleite, en hopen dat ze je huis niet hebben gesloopt ;)

Niet raar opkijken dat de 2 kratten bier in de schuur ook leeg zijn >:) Ja, ik ben ook jong geweest 8)

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• micky_
  • Registratie: Juni 2017
  • Niet online
Toch maar een camping dan?

Voorbeeldje:
http://www.jongerencamping.org/jongerencamping-nederland

Ondergrens leeftijd schijnt 16 te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
RaZ schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 19:34:
[...]

Jij gaat lekker een midweek pleite, en hopen dat ze je huis niet hebben gesloopt ;)

Niet raar opkijken dat de 2 kratten bier in de schuur ook leeg zijn >:) Ja, ik ben ook jong geweest 8)
Ik.ook.maar zijn allemaal powerlifters en serieus daarin. dus geen alcohol enz. Is vooral de deload week dus maak me niet druk om.alcohol haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksi
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-03 18:42

ksi

<knip> Huiskamer is een paar deuren verder.

[ Voor 73% gewijzigd door Ardana op 06-03-2025 13:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
een 4P en een 2P boeken?
4P voor de jeugd en zelf gezellig met partner in een 2P gaan.. tegelijkertijd.. :)

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:08
gupfishy schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 19:42:
[...]

Ik.ook.maar zijn allemaal powerlifters en serieus daarin. dus geen alcohol enz. Is vooral de deload week dus maak me niet druk om.alcohol haha
Jij een je vrouw een midweek weg en de jongeren in jullie huis

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gupfishy
Iedereen er maar vanuit gaan dat ik een partner heb. Die heb ik niet. Dus alleen op een kamer gaat het worden haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:08
Laat ons vooral weten hoe het afloopt!

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gupfishy
Ik laat weten wat de uitkomst gaat zijn. Al ben ik heel bang dat het niet gaat lukken zonder erbij te zijn. Maar ga rond bellen
Pagina: 1