AI roundup?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
Ik zie net dat er met geen woord over inhoudelijk over AI wordt gesproken bij review: Radeon RX 9070 & 9070 XT - Waar Nvidia spartelt, overtuigt AMD

Nu is het wellicht nog wat vroeg in de cyclus omdat er nog geen ROCm voor de 9070-serie is, maar het zou wel fijn zijn om daar wel meer over te weten te komen als ROCm eenmaal wel voor de 9070-serie beschikbaar is.

Sowieso is het denk ik, nu dat duidelijk is dat open source AI waarschijnlijk gaat winnen, het interessanter aan het worden wat je met AI kan doen op een GPU, en dan bedoel ik niet alleen de '90-serie van nVidia.

Wellicht is het een idee om over een paar maanden een AI-roundup te doen van de 50xx-serie nVidia kaarten en 90xx-serie AMD kaarten?

[ Voor 8% gewijzigd door ocf81 op 05-03-2025 15:23 ]

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trygve
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:55

Trygve

Redacteur
Een losse round-up met tussenstand van de populairste benchmarks met AI en hoe AMD, Intel en Nvidia hier in presteren staat zeker op ons lijstje, dus we willen er sowieso wel mee aan de slag gaan :)