Fijne laptop voor een fijne prijs :)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoshuaO038
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 10-05 13:20
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Ik heb nu een MacBook Pro 2012 met 16GB RAM en een SSD. Deze werkt prima, maar ik wil een wat lichtere laptop, een wat beter scherm en in het algemeen een modernere laptop.
Ik ga vooral Microsoft Office gebruiken, Google Chrome, en iMovie (of een goed en gratis alternatief op Windows dat overweg kan met 4K@60FPS).
Het liefst gebruik ik Windows. De MacBook kon ik dualbooten, maar met een Windows laptop wordt dat lastig begreep ik op het internet.

Wat is je budget?
Afhankelijk van de specificaties, ongeveer 250-500 euro. Gewoon refurbished is prima. Maar als het tweedehands voor 100 euro kan, is dat ook prima,

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, weleens in een rugzak. Deze laptop is daar wat te dik en zwaar voor en de accu vindt dat ook niet echt fijn.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik wil graag een HP met uitbreidbaar geheugen en uitbreidbare opslag. Daarnaast wil ik minimaal een Full HD scherm. Eigenlijk is de MacBook nog prima, op het formaat, de accu en het scherm na. Alles werkt prima, en gamen doe ik op een console.