Tweedehands Yamaha Receiver systeem ca €400 (of alternatief)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartQuaink
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 14-05 15:57
Ik ben op zoek naar een systeem wat de volgende dingen kan:

Receiver met :

Phono input
Meerdere HDMI Input, 1 out
Goede kwaliteit audio
Multi room support
Wifi ingebouwd

Waarin ik voor nu 2 extra speakers gemakkelijk wil verbinden en ze dus allemaal ook in sync moeten kunnen zijn. Ze zullen allemaal op hetzelfde netwerk zitten.

Ik zit nu aan het Yamaha Musiccast systeem te denken. Waarbij later dan extra musiccast speakers bijgehaald kunnen worden. Ik heb een budget van €400 voor de receiver voor nu. Ik die ze Aventage 1070 voor die prijs rondgaan en vraag me af of dit een beetje een goede receiver is om naar te kijken, of dat voor wat ik wil toch naar een ander model moet zoeken.

Zit ik in een beetje een goede richting voor een systeem te denken? Zijn er mensen die hier ervaringen mee hebben, en hebben jullie eventueel suggesties voor de juiste receivers waar ik de komende tijd naar moet gaan zoeken? Alles mag tweedehands zijn!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:19
Hier ervaring met Yamaha Musiccast (inmiddels alweer een jaar of 8 draadloze speakers voor 5.1 surround draaien) en moet zeggen dat het erg goed werkt.

Verder geen/weinig verstand van receivers en of deze wel of niet goed zouden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurdup
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03-05 23:57
Yamaha rx4va?