Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Wie is datOp zaterdag 15 september 2001 20:40 schreef YakuzA het volgende:
Vraag het aan FireFox zou ik zeggen, ik kan hier site ook niet bereiken, en aangezien ik hier geen Mirc heb
Op zaterdag 15 september 2001 20:45 schreef -.roy.- het volgende:
Wie is dat
Ach ja, komt wel terug hoor, kan niet altijd feest zijn
Op zaterdag 15 september 2001 20:50 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Das de beheerder
(samen met Arrayage voordat ik op mijn flikker krijg
).
Ach ja, komt wel terug hoor, kan niet altijd feest zijn.
Foutjuh
PSN
Verwijderd
ik ben gebanned terwijl ik zelfs nog nooit aan die servers geroken heb
waarschijnlijk heeft iemand anders met dezelfde CD-Key die ik GEKOCHT heb zitten etteren...
Ze zijn dus echt niet bereid om mij toe te laten daar!!!! toffe gasten hoor! en ook nog bijdehandte berichtjes sturen op het forum daar! echt stoer...
Lekker voor ze dat alles offline is daar! Ik had gehoopt om eens een keer tegen gasten van tweakers.net te kunnen spelen maar helaas..........
Ze wouden hem ff resetten om de kleine lag tegen te gaan maar hij kwam dus niet meer verder.
Tenminste dit heb ik uit een IRC gesprek opgemaakt
BTW ken dit niet op het Strikerz.net forum?
nee, want dat draait op dezelfde serverOp zaterdag 15 september 2001 22:01 schreef JeanLucPicard het volgende:
Jap strikerz is down want de computer starte niet meer op.
Ze wouden hem ff resetten om de kleine lag tegen te gaan maar hij kwam dus niet meer verder.
Tenminste dit heb ik uit een IRC gesprek opgemaakt.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Hier is een hele mooie uitdrukking voor:Op zaterdag 15 september 2001 22:01 schreef JeanLucPicard het volgende:
Jap strikerz is down want de computer starte niet meer op.
Tenminste dit heb ik uit een IRC gesprek opgemaakt.
Look before you leep
die
PSN
soz voor 't ongemak.
HUH! Ik kom er echt gewoon opOp zaterdag 15 september 2001 22:04 schreef Kees het volgende:
[..]
nee, want dat draait op dezelfde server
Ah hij is alweer up
ja nu welOp zaterdag 15 september 2001 22:11 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
HUH! Ik kom er echt gewoon op
PSN
PRECIES toen ik ging kijken of het forum down was ging hij weer upOp zaterdag 15 september 2001 22:12 schreef YakuzA het volgende:
[..]
ja nu wel
HumorOp zaterdag 15 september 2001 22:14 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
PRECIES toen ik ging kijken of het forum down was ging hij weer up.
PSN
Verwijderd
ge bent vergeven..Op zaterdag 15 september 2001 22:08 schreef Raymond v/d H het volgende:
strikerz.net is down geweest tussen 18.29 en 21.20
soz voor 't ongemak.
Ik ging voor'et eerst in een week tijd weer ff cs'en... Ging'ie opeens plat.. Ik meteen weer flippen natuurlijk...
Nee jongen, dat is magische telekenetie. OfzoOp zaterdag 15 september 2001 22:24 schreef YakuzA het volgende:
[..]
Humor
The whole universe is against yaOp zaterdag 15 september 2001 22:28 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Nee jongen, dat is magische telekenetie. Ofzo
PSN
Op zaterdag 15 september 2001 20:58 schreef robgee het volgende:
stelletje eikels daar bij Strikers
ik ben gebanned terwijl ik zelfs nog nooit aan die servers geroken heb
waarschijnlijk heeft iemand anders met dezelfde CD-Key die ik GEKOCHT heb zitten etteren...
Ze zijn dus echt niet bereid om mij toe te laten daar!!!! toffe gasten hoor! en ook nog bijdehandte berichtjes sturen op het forum daar! echt stoer...![]()
Lekker voor ze dat alles offline is daar! Ik had gehoopt om eens een keer tegen gasten van tweakers.net te kunnen spelen maar helaas..........
'K zie trouwens niet in wat die reply van jou met het topic te maken heef, vinnut een vleem
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
En soms kun je de oorzaak achterhalen en soms weer niet
Iig de downtime van strikerz is zo klein, ik vind het niet zo heel erg, want ik weet dat zodra een admin het te horen krijgt, het probleem (als het remote is op te lossen) zo opgelost is en zoals je ziet zelfs als het niet remote op te lossen is ook binnen een uurtje of 3 opgelost is.
Top werk van de admins dus...
En als het een human error was -> shame on you
En uhm rob dat is een verhaal dat moeilijk te controleren is en als ik ze mag horen dan zijn er mensen die de kat de schuld geven die op de spawnplaats ineens op de muisknop duwden. Ik zeg niet dat ik je niet geloof... maar het is gewoon niet te bewijzen... en als jij weet dat je cd key gejat is... dan moet je bij valve een nieuwe regelen. Dat betekent zover ik weet je eigen cd opsturen of een of ander bewijs dat jij een legale HL hebt met key en als jij problemen ermee hebt krijg je gratis een nieuwe (key dan).
Verwijderd
Dit doet ie malle eend van mij ook altijd[b]
offtopic:
En uhm rob dat is een verhaal dat moeilijk te controleren is en als ik ze mag horen dan zijn er mensen die de kat de schuld geven die op de spawnplaats ineens op de muisknop duwden. Ik zeg niet dat ik je niet geloof... maar het is gewoon niet te bewijzen... en als jij weet dat je cd key gejat is... dan moet je bij valve een nieuwe regelen. Dat betekent zover ik weet je eigen cd opsturen of een of ander bewijs dat jij een legale HL hebt met key en als jij problemen ermee hebt krijg je gratis een nieuwe (key dan).
Ja maar jij bent een geval apartOp maandag 17 september 2001 01:52 schreef DCM-Killereend het volgende:
Dit doet ie malle eend van mij ook altijden mij geloven ze wel op strikerz
PSN
Verwijderd
nieuwe muis kopen??Op maandag 17 september 2001 10:12 schreef YakuzA het volgende:
Als ik voor de eerste keer spawn nadat ik CS gestart heb blijft echt meestal mijn muisknop haken ofsow
Nee niet op die manier, maar als ik spawn gaat ie full-auto schieten totdat ik op fire button drukOp maandag 17 september 2001 10:51 schreef wiebe het volgende:
[..]
nieuwe muis kopen??
PSN
Heb ik ookOp maandag 17 september 2001 11:39 schreef YakuzA het volgende:
[..]
Nee niet op die manier, maar als ik spawn gaat ie full-auto schieten totdat ik op fire button druk
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
Verwijderd