haakse accuboormachine 18V

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroism50
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 06-04 18:36
Hallo,
Ik heb al mijn gereedschap met accu's van Bosch (18V). Ik wil graag een haakse boormachine erbij kopen maar bosch heeft deze niet in 18V.
Zijn er andere merken die compatible zijn met de accu's van Bosch of bestaan er andere mogelijkheden(bv. met adapters?).
Groet,

Harold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:00
@Heroism50
Waar wil je een haakse boormachine voor gebruiken? Voor simpel schroeven zijn 12v systemen veel gebruikelijker. Je hebt wel adapters om haaks te kunnen schroeven.

Wil je echt grote gaten gaan boren en hebt je veel koppel nodig, dan kan je wellicht beter naar een versie op 220v kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illusion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:26

Illusion

(the art of)

Hoe haaks is haaks? Kom je weg met een 18v flexiclick?
https://www.bosch-profess.../gsr-18v-90-fc-06019K6200

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Truffeltje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-05 18:22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroism50
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 06-04 18:36
Dank voor de reacties. Met 12v heb je weer andere accu's, ik wil het graag bij 1 type houden.
Ik heb nu een klus waarbij ik geen ruimte heb om met de boormachine erbij te komen. Het is een railing op een balkon waarbij ongeveer 12 cm plaats is om te schroeven. Met een compact opzetstuk is dit mischien haalbaar.
De flexiclick lijkt mij mooi, hier moet ik dan wel een passende boormachine bij kopen.....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:09
Heroism50 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 07:21:
Dank voor de reacties. Met 12v heb je weer andere accu's, ik wil het graag bij 1 type houden.
Ik heb nu een klus waarbij ik geen ruimte heb om met de boormachine erbij te komen. Het is een railing op een balkon waarbij ongeveer 12 cm plaats is om te schroeven. Met een compact opzetstuk is dit mischien haalbaar.
De flexiclick lijkt mij mooi, hier moet ik dan wel een passende boormachine bij kopen.....
Even met de hand met een rateltje met schroefbit erop.

Veroordeel niet, verwonder u slechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:40

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Je hebt daar gewoon verloopjes voor, deze bijvoorbeeld.
De Praxis had ook zoiets op voorraad. Dus bespaar jezelf een hele zoektocht en een hoop geld voor deze ene klus :)

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvRijn
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22:45
Ben jij niet opzoek naar deze.
Is volgens mij voor de 18V Bosch boor machine.
Pagina: 1