Vraag
Alle reacties
mp4 staat op telefoonopslag. Ook vanaf de sd kaart in de telefoon lukt het niet.
Omdat het geen directe verbinding is, kan het een tijd duren voordat het berekenen klaar is.
Maar wat lukt niet? Denk namelijk dat je geduld nodig gaat hebben hiervoor.
Maar wat lukt niet? Denk namelijk dat je geduld nodig gaat hebben hiervoor.
Je plaatje laat zien dat het kopiëren wel lukt want die is bezig. Wat is precies het probleem of de foutmelding die je krijgt? Met "het lukt mij niet" kunnen wij niet veel.
Wat lukt er niet dan?Akbert-11 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 17:32:
mp4 staat op telefoonopslag. Ook vanaf de sd kaart in de telefoon lukt het niet.
Waar probeer je die SDkaart mee uit te lezen?
Ik had een foutmelding bij een eerdere poging. Voorheen was zo'n bestand in een ogeblik overgezet.
De pc ziet de sd kaart niet. Het bestand had ik eerst weer naar de telefoonopslag terugverplaatst. zit nu pas op 44%
De pc ziet de sd kaart niet. Het bestand had ik eerst weer naar de telefoonopslag terugverplaatst. zit nu pas op 44%
Klinkt als een corrupt kaartje of bestandssysteemAkbert-11 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 17:41:
Ik had een foutmelding bij een eerdere poging. Voorheen was zo'n bestand in een ogeblik overgezet.
@Akbert-11 heb je nog iets dat een SD kaart kan lezen? En een andere SD kaart? Aangezien kopiëren tussen telefoon geheugen en SD kaart nog wel lijkt te werken, is dat wellicht een route die je nog kan proberen.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
En anders tussen de PC en de telefoon syncen via bv Dropbox?
No drama
Of een ftp server installeren op de telefoon - ja dat kan dus
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Klinkt inderdaad als een beschadigd SD-kaartje. Is de volledige video normaal af te spelen op je mobiel?
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Overzetten van (veel) bestanden via USB van/naar Android werkt voor mij vaak zeer onbetrouwbaar en langzaam.franssie schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 18:12:
Of een ftp server installeren op de telefoon - ja dat kan dus
Ik gebruik daarvoor altijd Total Commander en Wifi/Webdav plugin.
Android: Total Commander - file manager
Android: WiFi/WLAN Plugin for Totalcmd
:strip_exif()/f/image/geAj7Q775aiCxD8CvbdbL9xP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/t7quj8BNjpHTApv2K1zPNOXt.jpg?f=fotoalbum_large)
Total Commander met WebDAV plugin
/f/image/QoiA5kPSdLmQHFflCxvQOISg.png?f=fotoalbum_large)
Welke concrete melding?Akbert-11 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 17:41:
De pc ziet de sd kaart niet.
En ziet de kaart niet: welk bestandssysteem is gebruikt? Windows kan bijv standaard niet overweg met ext4 (ik meen WSL2 wel).
Maar inderdaad; goede kans dat de data(-opslag) corrupt is.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Volgens mij is het probleem opgelost?Akbert-11 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 17:43:
Is nu klaar, pff
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Pagina: 1