Facebook fotoalbum links werken niet meer via smartphone

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bennie Bos
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 14-05 21:44
Beste Facebook experts. Ik heb een probleem met de doorverwijzing op mijn website naar mijn Facebook fotoalbums. Ik heb het probleem voorgelegd aan Facebook maar die reageert hier niet op. Mijn hoop is nu op jullie expertise gevestigd. Ik heb vele Facebook fotoalbums. Op mijn website link ik via een knop door naar deze albums. Dat werkte altijd perfect en dat doet het nog steeds als je dit doet vanaf een desktop computer. Doe je dit echter vanaf je android telefoon (dus de Facebook app), dan lijkt het alsof hij doorschiet en uiteindelijk op de normale Facebook pagina beland. Ik weet niet meer wat ik fout doe of hoe ik dit wel goed kan krijgen. IK heb dit met meerdere android telefoons getest maar het gaat steeds mis. Mijn vraag is dus, weet iemand hoe ik de URL van mijn Facebook fotoalbums dusdanig kan aanpassen dat het zowel op de desktop als ook op de Android werkt. Ik ben heel benieuwd of de knappe koppen hier te vinden zijn. Zie ook de bijlage aub.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/larr3lqRqznw_DG5Pk4fMm0s0cw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5zxFHW6uimg1V94LWHqk0yQ1.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Duke of Savage
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 21-05 15:35
swhnld schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 08:13:
Ik zou contact opnemen met Facebook zelf, ze zullen iets veranderd hebben in hoe je dit moet aanroepen.
Uit je vorige topic
Verder dan dat gaat denk ik niemand je hier mee kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:41

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Het probleem lijkt blijkbaar te liggen in de URL herkenning van Facebook. De oplossing (of beter gezegd: een work-around) is niet echt eenvoudig, maar als je kan programmeren, dan kan je de API van Facebook gebruiken om je foto's netjes in je website te integreren.

Of op de simpele manier: Vertel je gebruikers dat ze beter een desktop kunnen gebruiken.

En ja, had Facebook maar een goede ingang om bugs te delen. :X

[ Voor 16% gewijzigd door AW_Bos op 04-03-2025 22:12 ]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jurroen
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08:41

jurroen

Security en privacy geek

Bennie Bos schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 11:43:
Ik heb een probleem met de doorverwijzing op mijn website naar mijn Facebook fotoalbums.
Het probleem ben jij niet en is je host ook niet. Het probleem is Facebook.

Is het een optie om je los te weken van dat gezwel en de fotoalbums op de site zelf te plaatsen?

Ongevraagde verzoeken per DM beantwoord ik niet, sorry